Gå til innhold

APPER til Samsung Galaxy S4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips til apps. Jeg liker å spille, lese nyheter, lese sladder, surfe, være på sosiale nettverk etc. Maps er jo kjekt å ha? Treningsdagbok, finnes det?

Håper på svar :D

Anonymous poster hash: 38c2c...572
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo søke på det meste :-) Og innpå den playbutikken ligger det kategorier, se der om det er noe gøy!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo søke på det meste :-) Og innpå den playbutikken ligger det kategorier, se der om det er noe gøy!

Playbutikken? Jeg har ikke hatt sånn ny telefon før, så vet ikke hva og hvor jeg skal søke.. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Snapchat, er det noe? Instagram o.l?

Skrevet

Playbutikken? Jeg har ikke hatt sånn ny telefon før, så vet ikke hva og hvor jeg skal søke.. :sjenert:

Gratulerer med ny mobil, har nettopp kjøpt den samme :)

Playbutikken er plassen du kjøper android-apper, tilsvarende appstore/itunes hos Apple.

Det ligger et ikon for Play Butikk på "åpningsskjermen", litt til høyre.

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med ny mobil, har nettopp kjøpt den samme :)

Playbutikken er plassen du kjøper android-apper, tilsvarende appstore/itunes hos Apple.

Det ligger et ikon for Play Butikk på "åpningsskjermen", litt til høyre.

Tusen takk :D Og gratulerer til deg og :D

Idag er første dagen med ny mobil, så jeg stortrives. Noe annet gøy å anbefale meg som sånn må-ha-apps

?

Skrevet

Tusen takk :D Og gratulerer til deg og :D

Idag er første dagen med ny mobil, så jeg stortrives. Noe annet gøy å anbefale meg som sånn må-ha-apps

?

Selv liker jeg å høre på podcaster på bussen, trening etc, og bruker gratisversjonen av en app kalt BeyondPod :) Snapchat, Instagram og Twitter er sosiale medier. Snapchat og Instagram sender bilder.

En app som er praktisk i dagliglivet er en app fra banken som lager engangskoder til nettbanken. Det finnes også egne bankapper tror jeg. Hvis du liker å løpe/sykle ute er Endomondo en treningsapp som viser lengde, fart etc på treningsøkten.

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke lage link til alle disse, men de skulle være greie å finne. Har brukt Android i flere år, og her er noen favoritter:

Aix Weather Widget

Flott widget som viser været de neste 24 timene basert på yr.no. Norsk utvikler, til og med.

Antenna Pod

Enkel og grei gratis Podcast-app (fortsatt i beta-versjon, men fungerer flott her).

Dictionary.com

Kjekt oppslagsverk for engelske gloser.

Dropbox (eventuelt norske Jottacloud)

Synkronisering/deling av filer mellom datamaskin og telefon.

Duolingo

Lær flere språk (fransk, tysk, spansk mm) gratis. Samtidig bidrar du til oversetting av ulike tekster.

Exchange Rates

Flott til å regne om valuta når du reiser i utlandet.

Flib

Konvertering mellom ulike enheter (f.eks. kilometer til miles).

Hjelp 113-GPS

Norsk Luftambulanses app gir deg informasjon om din nøyaktige posisjon. En app alle bær ha installert i tilfelle nødsfall.

Se den i praksis her: http://www.vgtv.no/#!/video/65305/sindre-satt-fast-i-synkemyr-ble-funnet-ved-hjelp-av-mobil-app

Norgeskart (Maps of Norway)

Flott når man går tur i Norge. Man kan laste ned kartene på forhånd slik at man slipper å bruke datatrafikk. OBS: Kartdata utløper etter 14 dager. Da er det bare å laste dem ned på nytt.

Pixlr Express

Kjapp redigering av bilder.

Series Guide

For deg som følger med på tv-serier.

Sky Map

Utforsk stjernehimmelen.

TVGuiden

Norsk tv-program-oversikt.

Waze

Bil-gps som lar brukerne varsle om alt som skjer på veiene. Ble for øvrig nettopp kjøpt av Google.

Anonymous poster hash: ecf0f...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...