AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Min mann og jeg har kjøpt oss hus. Vi bor i leilighet, men skal ikke selge den enda pga. huset vårt er ikke begynt å bygges enda. Vi er litt nervøse mtp salg av leiligheten, selv om ikke har noe å frykte. Tanken er å legge den ut for salg i Aug/Sept. Synes dere at vi burde ta bilder av leiligheten nå om sommeren, eller vente til vi bestemmer oss for salg? Jeg personlig mener det hadde vært ok å ta de nå, alt er så mye penere om sommeren. Hva mener dere?Anonymous poster hash: a5b0f...ff4
helenaa Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Det er vel ikke så stor forskjell på å ta bilder nå og i august? Men hvis alternativet er nå eller vinteren, ville jeg gjort det nå.
applecider Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Jeg ville tatt bilder når eiendommen tar seg best ut
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Min mann og jeg har kjøpt oss hus. Vi bor i leilighet, men skal ikke selge den enda pga. huset vårt er ikke begynt å bygges enda. Vi er litt nervøse mtp salg av leiligheten, selv om ikke har noe å frykte. Tanken er å legge den ut for salg i Aug/Sept. Synes dere at vi burde ta bilder av leiligheten nå om sommeren, eller vente til vi bestemmer oss for salg? Jeg personlig mener det hadde vært ok å ta de nå, alt er så mye penere om sommeren. Hva mener dere?Anonymous poster hash: a5b0f...ff4 Både og. Husk at bilder som tydelig er gamle (sommerbilder når snøen ligger tykk) gir kjøper et førsteinntrykk av at denne leiligheten har vært til salgs lenge. Og lenge til salgs = noe er galt med leil. Folk er kjappe til å dra slike konklusjoner og de fleste gjør det helt ubevisst. Kanskje bedre å ta et par utebilder om sommeren (balkong/utsikt) og så ta resten på "rett" årstid? Anonymous poster hash: c673e...28e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Både og. Husk at bilder som tydelig er gamle (sommerbilder når snøen ligger tykk) gir kjøper et førsteinntrykk av at denne leiligheten har vært til salgs lenge. Og lenge til salgs = noe er galt med leil. Folk er kjappe til å dra slike konklusjoner og de fleste gjør det helt ubevisst. Kanskje bedre å ta et par utebilder om sommeren (balkong/utsikt) og så ta resten på "rett" årstid?Anonymous poster hash: c673e...28e Den blir lagt ut til salgs i Aug/Sept, og snøen kommer ikke før i slutten av des/Jan. Men takk, det hadde ikke jeg tenkt på, så takk.Anonymous poster hash: a5b0f...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå