AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg er 1.63 lang og veide 50 kg før jeg ble gravid. Under graviditeten gikk jeg opp hele 20 kg. Det er nå 3 uker siden keisersnittet og jeg veier 59 kg. Synes det går veldig tregt å bli kvitt kiloene. Jeg fullammer, spiser normalt og går trilleturer på 8 km tur/retur 3-4 ganger i uka. Hva gjør jeg galt? Blir sprø av å føle meg så feit!!!Anonymous poster hash: 7e32f...73c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Tre uker siden keisersnittet? Da ville jeg tatt det med ro en god stund til. Jeg hadde også keisersnitt, og for meg tok det faktisk et helt år før jeg begynte å se min normale kroppsfasong igjen. Spesielt fett som hadde kommet til i mageregionen som jeg endelig har blitt kvitt nå. Anonymous poster hash: 34429...829
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Det er bare gått 3 uker, så slapp av og ikke stress med kiloene. Jeg har gått opp hhv 15 og 18 kg i mine svangerskap. 10 kg forsvant de første dagene etter fødsel. De resterende 5 og 8 var borte innen 3 mnd etter fødselen og jeg gjorde svært lite for å bli kvitt de. Anonymous poster hash: 97eeb...6d6
Nerine_ Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Hvis du fullammer er det altfor tidlig å slanke seg! Det er bare tre uker siden fødsel, det er for tidlig til at både livmor eller mage har fått tid til å trekke seg tilbake mot normal størrelse.
Teriyaki Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Tre uker siden? Hva er det du stresser med? Jeg skjønner du synes det er kjipt å ha 9 kg mer enn du er vant til, det synes vi alle når vi har overflødig babyvekt igjen, men de færreste går altså ned alt sammen på tre uker. Jeg la på meg 24 kg. 12 kg var borte etter 3 dager. 15 kg var borte etter 14 dager. 18 kg var borte etter 4 måneder. De resterende 6 kg måtte jeg trene og spise riktig for å få bort. Ergo var gutten 7 måneder gammel før jeg så den gamle vekten min igjen (- muskelmassen, da). Nyt heller de første ukene. Bare pass på å ikke ta helt av med kostholdet, så kan du heller fokusere mer på trening og slanking når babyen er eldre. Nå skal fokuset ditt være på babyen, søvn, hvile og nok næring til dere begge. Endret 14. juni 2013 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Er du GAL kvinnemenneske?! Du vet du kan få alvorlige komplikasjoner hvis du ikke tar det med ro de første 6 ukene etter ks?! Det er 4 uker siden mitt ks, og jeg øker gradvis på turlengden hver dag. Er oppe i 20 minutters rolig gange nå, ikke søren om jeg skal ødelegge formen min. Kan risikere å måtte operere igjen, få brokk osv. RO NED!Anonymous poster hash: a411b...562 1
Gjest Vevila Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Kroppen din brukte 9 mnd på å bære fram et barn, da er det vel sannsynlig at den trenger noen mnder på å trekke seg sammen igjen? Nyt tiden med babyen din nå, så tar du kroppen senere, alt til sin tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå