Gjest Nimini Skrevet 12. april 2004 #1 Del Skrevet 12. april 2004 Hei. Noen som har vært på hotell blue star viva blue på Mallorca??? Hvordan var det der, klimaet på Mallorca i begynnelsen av mai?? Takk for tilbakemldn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 hvor på mallorca, alcudia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chips Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Jeg ser at du skal bo på dette hotellet.Eller rettere sagt, det virker sånn. Vi skal også dit i begynnelsen av mai.På samme hotell faktisk! Har ingen erfaring med dette hotellet selv,men har pratet med noen andre som har vært der.De sier at hotellet er kjempefint og at vi bare kan glede oss! Åhh!!! Jeg kjenner at det kribler i magen! Nå er det ikke lenge til!! Etter som jeg har forstått må man regne med all slags vær på Mallorca,så da er det bare å krysse fingrene!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har vært der og hotellet er flott! Helt perfekt for barn. Vi var der i -97 da sønnen min var seks og han snakker om det enda! Det eneste minuset er at det ligger et stykke unna Alcudia by men drar man med små barn så holder det lenge å være på hotellet og stranda. En del OK restauranter i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå