Gjest sandra Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Vi har vært sammen i 3,5 år og samboere omtrent like lenge. Forholdet har vært ganske turbulent til tider med store og vonde krangler. Disse har som regel handlet om sjalusi fra min side og det at han ikke vil binde seg til meg. Hver gang jeg spør han om hva han ønsker for fremtiden, om det er meg han vil gifte seg og få barn med, så sier han at han ikke vet. Det er ganske sårende når jeg selv føler meg sikker på at jeg vil dele livet med han. Han sier han ikke klarer å bli helt trygg på forholdet fordi jeg ikke forstår han. Jeg gjør mitt aller beste, men det blir aldri godt nok. Jeg har spurt hvorfor han vil fortsette forholdet når han er så usikker. Da sier han at han elsker meg og håper at de rette følelsene vil komme. Jeg er 32 og han 39, jeg synes jeg begynner å få dårlig tid...
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Ikke noe å satse på i min verden. Hvis du egentlig ønsker deg noe helt annet. Man kan ikke forandre folk.. det kommer ikke til å skje som i eventyrene, at over natta innser han at du er den eneste kvinnen på jorda for ham. Og ligge på kne med roser og be om at du skal føde hans barn.. det skjer IKKE. Du er kjekk å ha for ham. Komfortabelt, forutsigbart, så fritt og bekymringsløst som HAN vil..see?
Ferny Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Samboere i snart fire år, og så ser han ikke deg i fremtiden? Eller vil han bare ikke ha familie med noen....? Det finnes jo en del av de. Synes bare det er rart å vente på rette følelser etter så lang tid. I hvert fall om det dreier seg om andre følelser enn akkurat å ønske seg barn.... 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Etter så lang tid må man da vite hva man vil. Jeg hadde kuttet ham ut, er du lykkelig i det hele tatt i forholdet?
Gjest Miranda2011 Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Vi har vært sammen i 3,5 år og samboere omtrent like lenge. Forholdet har vært ganske turbulent til tider med store og vonde krangler. Disse har som regel handlet om sjalusi fra min side og det at han ikke vil binde seg til meg. Hver gang jeg spør han om hva han ønsker for fremtiden, om det er meg han vil gifte seg og få barn med, så sier han at han ikke vet. Det er ganske sårende når jeg selv føler meg sikker på at jeg vil dele livet med han. Han sier han ikke klarer å bli helt trygg på forholdet fordi jeg ikke forstår han. Jeg gjør mitt aller beste, men det blir aldri godt nok. Jeg har spurt hvorfor han vil fortsette forholdet når han er så usikker. Da sier han at han elsker meg og håper at de rette følelsene vil komme. Jeg er 32 og han 39, jeg synes jeg begynner å få dårlig tid... Spørsmålet er om det er en grunn til sjalusien din, om det er noe han gjør eller det kommer av usikkerhet fra din side. Dere har vært sammen lenge og han sier han elsker deg, jeg skjønner han egentlig godt, at han er redd for å binde seg ordentlig pga stadige krangler og et turbulent liv, ingen har lyst å leve sånn.
Gjest sandra Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Sjalusien bunner nok i at jeg er usikker, men også i at han ofte har god kjemi med andre jenter. Han er en mann som jenter blir fortrolig med. Og jeg synes at han kikker på andre, noe han nekter for. Jeg liker ikke å være sammen med andre par for da føler jeg alltid at han får så god kontakt med den andre jenta og jeg føler meg dum og ensom. Jeg er redd for at dette ikke vil endre seg heller for det er jo sånn han er som person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå