Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #1 Skrevet 12. april 2004 Jeg har nylig flyttet til oslo og har lyst å utvide omgangskretsen min litt... Hvor i Oslo er det best å gå ut da? Da tenker jeg hovedsaklig på utested, pub (ikke disco).
Petronella Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Mono er et supert sted Men det kommer ann på hva slags musikk du liker. Og hvilken type mennesker du ønsker å komme i kontakt med!! klem. La oss høre hvordan det går!
Gjest GreenSky Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Hvis du drar til utested for å bli kjent med nye folk, er vel det letteste tidspunktet etter arbeidstid, synes jeg. Folk er ikke fulle da, men tar seg en øl etter jobb. Lettere å komme i "pratemodus" med andre. Synes jeg selv, da.
Gjest Phair Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Jeg har nylig flyttet til oslo og har lyst å utvide omgangskretsen min litt... Hvor i Oslo er det best å gå ut da? Da tenker jeg hovedsaklig på utested, pub (ikke disco). Jeg synes det var fint at det ble spurt om, tror det er mange som kunne tenkte seg flere venner, men ikke helt hvor og hvordan man kommer i kontakt. Tips?
Petronella Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 Det er ikke alltid lett å treffe nye mennesker, som evt kan ende opp som venner i oslo. det er jo en stor by og mange er opptatt med sitt! Jeg har bodd i oslo i en del år nå og har opparbeidet meg en flott vennekrets med både barndomsvenner og nye venner. Men da jeg kom hit kjente jeg ingen. Så det er håp! Kanskje noen burde starte en "vennegruppe" som hadde fate møter på faste steder. Det kan jo bli en "vennersvenners" ting. ..
Gjest GreenSky Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 eller Mir og Colletts Cafe. Lett å komme i prat med folk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå