Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i et par år nå. Har i løpet av denne tiden ikke vært forelsket og svært sjelden vært betatt. Jeg har logget meg på sukker innimellom, men logget like fort ut igjen.

For 3 uker siden svarte jeg en mann. Han hadde verken bilde eller tekst på profilen sin. Jeg pleier aldri svare noen uten telst/bilde. Vi ble begge ganske kjappt betatt og i løpet av de 2 siste ukene har begge følt seg forelsket. Jeg har vært borte fra jobb og vi har ikke kunnet vente til å møte hverandre.

Av erfaring vet jeg at det er sjelden kjemien er der i virkeligheten. I går møttes vi for første gang og det var like fantastisk å være med han, som å snakke/tekste med han. Jeg svever og han virker bare helt perfekt for meg. Han føler det samme.

Jeg var fast bestemt på at jeg ikke orket date fremover og hadde funnet helt roen. Vi begge er ferdig med barn og enig i tankene rundt hva vi ønsker oss i et forhold. Det føles ut som jeg drømmer og panikken tar meg. Jeg takler sånne følelser så utrolig dårlig og analyseringen er i gang. Redd for å ikke være bra nok etc etc. Men jeg vil ikke ødelegge dette. Jeg må slappe av og nyte at jeg er så heldig å ha møtt en sånn fantastisk mann og at han føler det samme for meg som jeg gjør fra han. Han har vært singel i 2 år og er fortsatt separert. Han har skrevet under papirene. Jeg kjenner dette plager meg litt siden det var han som ble dumpet. Har sagt det til han og han sier han er helt ferdig. Selv om han ikke ville at det skulle bli slutt.

Uansett ville bare dele denne historien. Når man minst aner det skjedde det for meg. Jeg trodde jeg var blitt følelseløs og sær. Plutselig var han der og tar meg med storm. Selv om det passet veldig dårlig å møte noen nå. Savner han allerede :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!! Driver også å skriver med en på en datingside, og han virker fantastisk. Håper også vi får muligheten til å møtes.

• Liker 2
Skrevet

Så spennende. Jeg har bare dårlig erfaringer fra nettdateing tidligere og hadde nå bestemt meg for at jeg aldri mer skulle være der. Glad for at vi begge tilfelsigvis logget oss på der. Han skulle inne å slette profilen sin, så såg han meg. Dette blir en bra historie å fortelle barn/barnebarn etc om det er så bra som det føles. I dag fikk jeg en fin melding fra han der han skrev at det føltes så riktig for hans del ol.

Ønsker deg masse lykke til. Det er lurt å møtes gaskje kjappt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Så herlig!!

Jeg og har tenkt å møte en fra nett, men jeg er såå pysete. Faen og. :(

Anonymous poster hash: d11fb...26e
  • Liker 1
Skrevet

Bare til å hoppe i det. Var kjempe nervøs dagene før møte, men det gikk så fint så. Vi hadde snakket sammen i 3 uker og da har man jo snakket mye sammen, men kjemien i virkeligheten finner man ikke ut før man treffes. Du har ingenting å tape :-)

Skrevet

Jeg moette min kjaere paa nettet for nesten 3 aar siden og vi har vaert sammen i 2 og halv aar naa :D Bor hos han i Nederland :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg moette min kjaere paa nettet for nesten 3 aar siden og vi har vaert sammen i 2 og halv aar naa :D Bor hos han i Nederland :)

Herlig! Hvor lenge prata dere på nettet før dere møttes?:)

Skrevet

Et halvt aar! :) Vi var forelsket hele den tiden vi pratet, og visste egentlig at vi kom til aa bli kjaerester i det ekte livet :P

AnonymBruker
Skrevet

Et halvt aar! :) Vi var forelsket hele den tiden vi pratet, og visste egentlig at vi kom til aa bli kjaerester i det ekte livet :P

Var du ikke redd for at kjemien ikke var der på ekte?

Skrevet

Nei, rett og slett fordi vi snakket utrolig mye med kamera, telefon, og var 100% aerlige om hvem vi er! Vi viste baade de gode og daarlige sidene i loepet av det halvaaret. Mentalt sett hadde vi samme kontakten da som vi har naa etter 2 og halvt aar sammen! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, rett og slett fordi vi snakket utrolig mye med kamera, telefon, og var 100% aerlige om hvem vi er! Vi viste baade de gode og daarlige sidene i loepet av det halvaaret. Mentalt sett hadde vi samme kontakten da som vi har naa etter 2 og halvt aar sammen! :)

Åh, det er nok det lureste jaa! Herlig å høre at det er fullt mulig! :D

• Liker 1
Skrevet

Ts her igjen. Det blir bare bedre for hver gang vi møtes. Siden vi begge har barn blir det en utfordring å få møtes. Begge to føler at det er så rett og vi begge har hatt vanskeligheter å bli betatt tidligere. Man må satse for å vinne :)

Gjest bustyvel
Skrevet

Så koselig :) Jeg møtte min samboer på nettet, jeg ble betatt fra første setning, og jammen var han like bra, om ikke bedre, i virkeligheten også :) Samboere i snart 10 mnd.

Skrevet

Jeg møtte samboeren min på nett. Det var utrolig spennende, og skummelt. Mitt beste råd er å ikke forhaste seg, være litt skeptisk - og gjerne få se han på noe kamera (ikke bare bilder) før dere eventuelt møtes! lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...