klinkokos Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Og eventuelt hvorfor stoler du ikke på han? Hvordan klarer du å leve med noen du ikke stoler på?
Luring-59 Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Jeg stoler mer på henne enn på meg selv. Hun er troverdig i alt hun gjør og har aldri gjort eller sagt noe som skulle få meg til å mistenke henne for noe snusk. Men så er jeg veldig godtroende da og eier ikke et snev av sjalusi. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Stoler helt på ham. Grunnene er mange: Han er ingen flørt, han har godt selvbilde som ikke trenger pumpes opp av bekreftelse fra andre hele tiden, han er ikke en "siklekjekkas" som alle damene ligger langflate etter, han viser på alle andre områder at han har høy moral og integreitet. Så er jeg likevel fullstendig klar over at situasjoner kan føre til at selv den stauteste faller, og jeg tenker vel også at det med ham er større sjangse for at det er følelser i bildet framfor "tilfeldig sex" hvis noe skulle skje. Jeg tror generelt sett ikke mannlig utroskap alltid har så mye å gjøre med hvor glad mannen er i kjæresten/kona, men mer i mannens personlighet og selvbilde. Anonymous poster hash: 1e432...3cd 3
slalotte Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Jeg stoler fult og helt på han når det kommer til utroskap.. men han har skuffet og såret med mange andre ting som f.eks ikke ta med seg tlf når han skal bort og blir borte i 2-3 timer.. "skal" bare en tur dit også har kommet hjem full.. Ikke skjedd tusen ganger men mister litt tilliten til han.. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Stoler ikke helt på noen. Var vanskelig å leve med før, Men det er ikke så vanskelig å leve med nå. Det som skjer, det skjer.
hjärterdam Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Stoler fullt og helt på han, åpenheten hans rundt tema som ikke nødvendigvis er så enkle å prate om har bidratt til at han har min fulle tillit.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Jeg er mann, men antar vi også kan svare: Stoler på dama. Hun har aldri gitt meg grunn til annet, og er en omsorgsfull og samvittighetsfull jente. Jeg kan ikke se for meg at hun ville dolket meg i ryggen, hverken med utroskap eller annet. Jeg er ikke så naiv at jeg tror det ikke finnes noen mulighet i verden for at jeg kunne blitt forrådt, men jeg tror sjansen er minimal og ville ikke kunnet fungere om jeg skulle vært såpass på vakt hele tiden. Jeg får ta den (i dette tilfellet ørlille) sjansen det innebærer å stole på folk.Anonymous poster hash: fc45b...e30
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Nja. Når det gjelder utroskap ol, ja. Når det kommer til å holde avtaler som går på tid ol så egentlig ikke.
lykkestor Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Jeg stoler fullt og helt på han. Hadde jeg ikke gjort det kunne jeg ikke være i et forhold med han, og jeg kunne aldri klart å bo med han. Han har vist at jeg kan stole på han, div; Han har ingen flørt, er ikke utro, han er åpen og ærlig.
LMJ Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Jeg stoler ikke på noen gutter, har opplevd for mye dritt med de. Men nå finner jeg jo bare badboys da:P Kjærsten min nå ligger ikke med andre, men han er sykt flørtende. og det er jævla irr! legger inne aksjer overalt. Så jeg har gitt opp å finne den perfekte gutten. nå om dagen er alle utro med alle. sykt. men sant. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Jeg stoler på ham, ja For det første er han åpen og ærlig om viktige ting, og jeg vet han ikke har vært utro i andre forhold heller - dessuten er det bare en magefølelse jeg har, at jeg ikke bekymrer meg, jeg føler meg trygg på ham. Han har integritet og er en nokså kontrollert person selv når han er full. Også stoler jeg på meg selv, det er kanskje også en forutsetning for å kunne stole på andre. Om han likevel skulle brutt tilliten min er jeg sterk nok til å ta konsekvensene av det. Anonymous poster hash: 3398c...84c
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Jeg stolte også fult og helt på min exmann.. Han var heller ingen flørt. Flink med barna, åpen og ærlig. Helt til ni år senere da han var utro på en jobbfest..
Sophie-Ann Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Ja, det gjør jeg. Kunne aldri vært i et forhold uten den tillitten.
Celestina Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Jeg stoler på samboer 100 %. Vi er ærlige og åpne med hverandre, og det har mye å si for å kunne stole på hverandre..
Gjest tsejGjest Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Joda, etter 10 år som singel etter at exførkja og mor til mine barn ble lempa på hue og ræva ut døra etter å ha vært utro, fikk jeg igjen tilbake evnen til å stole på et annet menneske, altså min nåværende kone. Det skal også sies at jeg etter min forrige mista totalt trua på alt som heter forhold/ekteskap/samboerskap, så i løpet av de 10 åra var jeg vel borti 5-6 damer som jeg bare vinka farvel til etter 2-3 uker, pga bad feeling rundt troverdigheten. Hun jeg nå er gift med kommer fra en annen verdensdel, med annen kultur og et veldig fokusert syn på verdiene som gjelder mellom 2 mennesker som velger å leve sammen. Hun har lært meg utrolig mye om det å vise respekt, OG kreve respekt, noe jeg tror vi vestlige har en tendens til å undervurdere og ta lett på ettersom tida går, og i det hele tatt utstråle oppriktig ærlighet og at hun mener alvor med oss, hele tida. Det er enda håp for varig og trofast kjærlighet, selv i denne egoistiske og frisinnede verden vi lever i, man må bare være ytterst selektiv med hvem man velger å satse på, både menn og kvinner, fra hvor enn i verden man kommer.
Steinar40 Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Stole på? Det eneste man kan gjøre er å følge med på den andres oppførsel og håpe på det beste. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #19 Skrevet 15. juni 2013 Jeg stoler ikke på noen gutter, har opplevd for mye dritt med de. Men nå finner jeg jo bare badboys da:P Kjærsten min nå ligger ikke med andre, men han er sykt flørtende. og det er jævla irr! legger inne aksjer overalt. Så jeg har gitt opp å finne den perfekte gutten. nå om dagen er alle utro med alle. sykt. men sant. Ja, men gutt...tenåringer eller? Valper kan man ikke forvente mye av. Anonymous poster hash: 370d9...b06
absinthia Skrevet 15. juni 2013 #20 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Ja, jeg stoler på min nåværende kjæreste, men har gjort det slutt med en mann jeg slett ikke kunne stole på før i tillegg til at min eksmann hadde et forhold på si. Hadde jeg ikke kunnet stole på kjæresten ville det vært umulig å ha et forhold til ham, da han stadig vekk er bortreist på jobb, jobber med snasne damer og sammen med artister og div band som har masse damer hengende rundt seg. Heldigvis vet jeg at han er for proff på jobb og for ærlig til å gå bak ryggen på meg, min erfaring er at ting han har dårlig samvittighet for bare ramler ut av ham, dessuten stoler han på meg,til tross for at hans eks var utro mot ham. Det har forresten overrasket oss begge at vi stoler på hverandre og ikke er sjalu til tross for dårlige erfaringer tidligere. Endret 15. juni 2013 av absinthia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå