Gjest AAA Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Når er det vanlig å barbere seg? Sønnen min er 20 og jeg har ikke sett han å barbere seg enda. Ellers leggene han er ganske hårete.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Når er det vanlig å barbere seg? Sønnen min er 20 og jeg har ikke sett han å barbere seg enda. Ellers leggene han er ganske hårete. På samme måte som du sikkert ikke liker at han ser deg styre med bind, liker han sikkert ikke at du snuser i hans hygieniske forhold. Gutter på 20 år har ofte nokså begrenset hårvekst med lyse vellushår og trenger ikke barbere seg hver dag og kan gjøre det raskt og diskret ettersom de heller ikke trenger masse hjelpemidler til det. Hårvekst er ikke ferdig utviklet før rundt 30-årsalderen hos mange. Anonymous poster hash: e4e3a...cb3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Min ene sønn på 18 har barbert seg regelmessig siden han var 13/14, og har helskjegg etter noen dager nå, mens min andre sønn på 17 tar litt innimellom, mest for å ikke få noen skjeggtuster. Anonymous poster hash: 4ac66...701
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Takk for svarene. Anonymous poster hash: dbfad...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå