AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Etter at jeg oppdaget en langt over kanten sms som han sendte sin venninne, skulle han avslutte kontakten med henne. Dette er en venninne han har kjent lenge og der det har vært preg av en flørtende tone (hans ord). Jeg har alltid vært sjalu på dama, og heller aldri fått tilbud om å treffe henne. Oppdaget denne sms på tlf hans, og senere "kontrollerte" jeg hans kontakt på mobilutskrift. Venninnen hans skylder han noe penger, og han gjorde meg oppmerksom på at han hadde sendt hu ei mld i går. Eneste grunnen til at han forteller meg dette er at han vet jeg har passord og kan sjekke utskrift. Mld gjaldt da kontonummeret. Så sjekker jeg mobilen hans, og der er både innkommen sms fra hu og utgående fra han slettet. Snedig å være "ærlig" å fortelle meg at han har sendt mld, for så å slette den slik at jeg ikke skal se om også denne inneholdt flørt. Anonymous poster hash: c1fc5...536 Anonymous poster hash: 30832...1fd
Gjest bustyvel Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Er du så kontrollfreak at du må sjekke meldingene hans? Gå fra ham da, om du ikke klarer å stole på han. 2
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Han sier det du vil høre for å slippe gnål. Og så har han en kontakt med henne som ingen partner ville funnet seg i antakelig. Ikke noe blivende forhold med så mye sniking og mistro. En som faktisk bryr seg om deg tar følelsene dine på alvor. Denne her gjør absolutt ikke det.
hjärterdam Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor blir dere i forhold med så mye mistro? Om jeg hadde følt jeg måtte sjekke meldingene til kjæresten for å stole på han hadde jeg ikke giddet. (Og ja, jeg kan passordet til mailen hans, men føler heldigvis ikke noe trang til å sjekke den med mindre han ber meg om det for å finne ut av noe han selv ikke kan sjekke der og da. ) 1
Gjest Lille-pus Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hvorfor blir dere i forhold med så mye mistro? Om jeg hadde følt jeg måtte sjekke meldingene til kjæresten for å stole på han hadde jeg ikke giddet. (Og ja, jeg kan passordet til mailen hans, men føler heldigvis ikke noe trang til å sjekke den med mindre han ber meg om det for å finne ut av noe han selv ikke kan sjekke der og da. ) Signerer hjärterdam og underer meg (ofte) over hvilke levevilkår man gir hverandre i forhold hvor den ene holdes i et bur som kun den andre har nøkkel til... Jeg kunne ikke levd slik, - ikke som den i buret eller som den med nøkkelen. Kan dere ? Endret 14. juni 2013 av Lille-pus 2
lykkestor Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Signerer hjärterdam og underer meg (ofte) over hvilke levevilkår man gir hverandre i forhold hvor den ene holdes i et bur som kun den andre har nøkkel til... Jeg kunne ikke levd slik, - ikke som den i buret eller som den med nøkkelen. Kan dere ? Jeg er egentlig helt enig med deg! Her har vi passordene til hverandre, men det betyr ikke at vi må sjekke ting av den grunn. Vi har gitt passord av enkle grunner som når en ikke kan sjekke noe og den andre skal gjøre det istedenfor.. Det å kontrollere partnerens mobiltelefon, utskrift etc. er langt over grensen for hva som er riktig.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Ts.. jeg skjønner hvordan du har det. Det dere to trenger er samtaleterapi. Ikke bry deg om break-up kommentarer osv fra folk som slår opp av hver minste lille usikkerhet eller gærne ting. Anonymous poster hash: 15885...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå