Gå til innhold

Hvor ofte går du i kirken?  

6 stemmer

1. 1. Hvor ofte går du i kirken?

• Daglig
      2
    • Hver søndag
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går daglig.

Anonymous poster hash: 3006a...87d

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakone
Skrevet

Mangler et par alternativer^^

Jeg går aldri.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mangler et par alternativer^^

Jeg går aldri.

Betyr nicket ditt Såkone?

Gjest Sakone
Skrevet

Betyr nicket ditt Såkone?

Nei, det betyr spåkone.

• Liker 2
Skrevet

Aldri. Av og til på julaften.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kun i forbindelse med dåp, bryllup, konfirmasjon og lignende Altså veldig sjeldent.

• Liker 3
Skrevet

Ved høytider:)

Bryllup og konfirmasjon, og dåp)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryllup, begravelse, konfirmasjom og dåp. Noen ganger kan det derfor bli flere ganger i året og noen ganger kan det ta år før jeg må dit igjen.

Anonymous poster hash: 7588a...294
Skrevet

Dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse. Holder lenge for meg. Aldri vært i kirka på en helt vanlig søndag, eller i jula.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Av og til på julaften.

Er så artig med de som kommer å viser seg i kirken bare i jula :fnise: Vet ikke om det gjelder i ditt tilfelle, men her kan man se kirken fylle seg opp med "fine" folk som kun viser seg i kirken i jula for å løfte litt på statusen.

Anonymous poster hash: a8a79...70c

Skrevet

Når jeg må.

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Er så artig med de som kommer å viser seg i kirken bare i jula :fnise: Vet ikke om det gjelder i ditt tilfelle, men her kan man se kirken fylle seg opp med "fine" folk som kun viser seg i kirken i jula for å løfte litt på statusen.

Anonymous poster hash: a8a79...70c

Jeg har også vært i kirken i jula, men det var ikke på grunn av status. Visste ikke at det å vise seg i kika på julaften gjorde noe med statusen til folk? For min del var det fordi det er så fin stemning i kirka i jula.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Litt rare og få alternativer. Jeg går når det er julaften. Og kanskje 3-4 ganger ellers i året.

Skrevet

Kun når jeg blir invitert dit i forbindelse med dåp, konfirmasjon og bryllup. Og i begravelser.

Eller, jeg var faktisk på en konsert i kirken før jul.

Er ateist, så kunne ikke falt meg inn å gå i en vanlig gudstejeneste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja...

Jeg går på babysang i kirken 1 gang i uken, og på middag og sang med 3 åringen 2 hver uke...

Vanlige gudstjenester kun ved bryllup, dåp o.l ikke frivillig!!

Anonymous poster hash: bb08e...706
Skrevet

Kirka her har gudstj. annenhver søndag. Vi går i jula, påska og en fire, fem ganger ellers. Utenom begravelser, bryllup ol.

Kirka gjør jo stadig flere tilpasninger til den generelle befolkning, som føler seg så ekskludert av geistligheta og i menighetene. Mange oppgir jo det som grunn. Skulle tro at dere som mener at det er umulig å tilkjennegi sin personlig tro i kirka nå løp ned dørene. Det er jo ikke måte på hvor homovennlig og pro kvinnelige prester kirka er blitt. Men det er visst ikke godt nok det heller. Saken er vel den at dere med "prinsipper" aldri blir å finne kirka som et alternativ uansett.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går på vanlige gudstjenester men ikke hver søndag. Men alltid i jula, og som oftest i påsken. Ellers i dåp, konfirmasjon, bryllup, begravelser og på konserter. Er "allergisk" mot kjedelige gudstjenester, så jeg ser alltid an presten, dagens ord og aktivitetene ellers i fbm gudstjenesten.

Gjest Born 67
Skrevet

Jeg går av og til i Tøyenkirken. Der er det messe hver onsdag. Det er bymisjonen som driver

dette stedet. Det er gudstjenester som passer meg.

Skrevet

Kan ikke huske sist. Det er iallfall 10 år siden.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg går i kirken en gang i året. Altså på julaften.

Når det er dåp, bryllup, begravelse og konfirmasjon så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...