Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 For en stund tilbake var jeg sammen og bodde med en psykopat, det er snakk om vold, psykisk terror, svineri av verste sort. Jeg har bearbeidet mye, men en del gjenstår. Derimot har jeg møtt en snill og interessant fyr, jeg koser meg i hans selskap. Vi har vært på 2 dater og han virker megainteressert. Jeg er også interessert, men trenger at vi trår forsiktig fremover, gjerne litt sakte. Hvordan si det, hvordan forklare det uten å blottlegge seg for mye?
Lucid Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 "Jeg har hatt en del dårlige erfaringer tidligere, og jeg er veldig interessert i å se om vi to kunne ha blitt noe mer enn venner, men jeg har behov for å ta ting litt rolig - er det i orden?"
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 "Jeg har hatt en del dårlige erfaringer tidligere, og jeg er veldig interessert i å se om vi to kunne ha blitt noe mer enn venner, men jeg har behov for å ta ting litt rolig - er det i orden?" takk, den var jo kjempebra! Vil ikke haste inn i noe, men samtidig ikke la fyren glippe fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå