Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til en bra sminkefjerner til ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Dior sin. Har akkurat brukt den opp og husker ikke navnet, men det er en stor hvit flaske med rosa pumpe. Behagelig krem som fjerner all sminke. Nå bruker jeg en rest fra Oriflame og den er ikke i nærheten så bra!

Skrevet

Hvilken makeup fjerner er det du har fra Oriflame?

Jeg har begge fra oriflame og er godt fornøyd med disse.

Skrevet

Simple - servietter med make up fjerner. De kommer i pakke på femti, tror jeg og er parfymefri. Fjerner alt av sminke veldig skaånsomt og koster ikke stort. Du får dem på dagligvarebutikken... :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Til øyensminke bruker jeg L'Oreals øyensminkefjerner, den som er et såkalt tofase-produkt som må ristes sammen før bruk. Den fjerner all sminke skånsomt, også vannfast.

Gjest anneline
Skrevet

Anbefaler Comodynes servietter på det varmeste. Kommer i flere varianter og inneholder ikke alkohol eller annet 'rusk'. tar jeg ikke helt feil så har de vunnet noen priser for dette produktet.

Bruker selv den for sensitiv hud. Kjøpte på Vita sist.

Skrevet

Jeg bruker Matis rensemelk(Freshness cleansing emulsion) og ansiktsvann(Freshness lotion) for normal hud.

Jeg er så fornøyd som overhodet mulig. Det er gode, milde produkter jeg fikk anbefalt av hudpleier. Det er en plantebasert serie uten alkohol som ikke tørker ut huden og de gjør ikke huden fet eller liknende. Ikke Min hud iallefall.

De er kanskje litt dyre, men du får helt klart igjen for pengene.

Jeg har også brukt renseprodukter fra Vichy - noe jeg også var fornøyd med. Disse fåes kjøpt på bl.a apotek og er også milde og gode produkter.

Lykke til!

Skrevet

Jeg bruker faktisk Spenol :oops:

Den fjerner vannfast sminke,og irriterer ikke huden.

Billig er det også,en flaske varer i nesten ett år. :wink:

Gjest LoisLane
Skrevet

Bruker du den til å fjerne øynesminke også?

Skrevet

Jepp,jeg bruker som regel kun øyensminke,så det er helst det den brukes til!

Jeg har veldig ømfintlig hud og tåler ikke de fleste sminkefjernerene,men Spenol tåler jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...