Gjest Håpløse kvinne Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hei, jeg har et stort problem. Jeg møtte nemlig den store kjærligheten allerede på videregående, men pga vi begge var umodne og sta, og skulle være vår egen sjef, så ble det aldri oss. Vi har likevel holdt kontakten, og hatt en forbindelse hele veien. Nå har vi holdt på slik som dette i 6 år.. Og noe sier meg at vi vil holde på slik i 6 år til, hvis vi ikke får løst dette snart. Jeg har nemlig i 3 år hatt samboer, og har fått et barn med han. Og jeg har verdens verste liv med min Nåværende samboer. Han sviktet meg totalt etter fødselen, og bidrar ikke med noe, hverken i forholdtil barnet eller meg( nekter å passe sitt eget barn, skifte bleier), og (dette er en innmari lang historie) nå lever vi i isfront under samme tak, separate soverom og hele pakken. Vi har ikke hatt sex på snart to år. Og vi har bare vært sammen i tre år... Min gamle tenåringsflørt er på banen igjen, og jeg nyter så veldig oppmerksomheten. Jeg er bare 24 år. Skal jeg aldri ha sex igjen? Jeg og samboeren vår har prøvd terapi, uten at det hjalp noe. Partneren min har absolutt ingen vilje til å forandre seg. I praksis fungerer jeg som en alenemor allerede. Men jeg vet ikke hva som er neste skritt nå. Min forelskelse vet at jeg har et barn. Og likevel vil han ha meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg har lidd i forholdet mitt i flere år nå :-(
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Gå. Bli lykkelig.Anonymous poster hash: 194f3...b9b 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 bryt ut av forholdet. dette høres jo ikke bra ut i det hele tatt. gå nå, før det tar for mange år. du vil føle deg som en hushjelp og fange i eget hjem. Anonymous poster hash: 2f20f...588 2
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Selvsagt må du gjøre det som gjør deg lykkelig, du har bare dette ene livet. Jeg er i noe av den samme situasjonen som deg når det gjelder eksen min, vi har holdt på sånn i 14 (!) år, klarer ikke å komme over hverandre selv om vi har familie på hver vår kant. Så når følelsene er veldig sterke kan du nok ikke regne med at det bare går over. Bra at eksen din ikke har noe problemer med at du fikk barn, det ble litt mye for min.. Tenk uansett over at hvis du går nå så gjør du det for din egen del, og kanskje kommer det ikke til å fungere på sikt for deg og eksen din. Lykke til!!
Tidus Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Bryt ut. Ikke høre på noen som sier at du må holde sammen for barna. Din (og sikkert hans) ulykke kommer til å være verre for dem enn at mor og far ikke bor sammen. Men ta litt tid for deg selv før du hopper etter denne andre fyren. For det første for din egen del, slik at du virkelig finner ut hva du vil. Men også av respekt for din soon-to-be ex-mann. Selv om han behandler deg dårlig nå.
Gjest Miranda2011 Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Hei, jeg har et stort problem. Jeg møtte nemlig den store kjærligheten allerede på videregående, men pga vi begge var umodne og sta, og skulle være vår egen sjef, så ble det aldri oss. Vi har likevel holdt kontakten, og hatt en forbindelse hele veien. Nå har vi holdt på slik som dette i 6 år.. Og noe sier meg at vi vil holde på slik i 6 år til, hvis vi ikke får løst dette snart. Jeg har nemlig i 3 år hatt samboer, og har fått et barn med han. Og jeg har verdens verste liv med min Nåværende samboer. Han sviktet meg totalt etter fødselen, og bidrar ikke med noe, hverken i forholdtil barnet eller meg( nekter å passe sitt eget barn, skifte bleier), og (dette er en innmari lang historie) nå lever vi i isfront under samme tak, separate soverom og hele pakken. Vi har ikke hatt sex på snart to år. Og vi har bare vært sammen i tre år... Min gamle tenåringsflørt er på banen igjen, og jeg nyter så veldig oppmerksomheten. Jeg er bare 24 år. Skal jeg aldri ha sex igjen? Jeg og samboeren vår har prøvd terapi, uten at det hjalp noe. Partneren min har absolutt ingen vilje til å forandre seg. I praksis fungerer jeg som en alenemor allerede. Men jeg vet ikke hva som er neste skritt nå. Min forelskelse vet at jeg har et barn. Og likevel vil han ha meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg har lidd i forholdet mitt i flere år nå :-( Glem for øyeblikket han andre. Er dette forholdet ditt så dårlig som du sier, så avslutt det, har samboeren ingen vilje til å rette opp i ting, er det ikke liv laga. Dere har barn som dere må samarbeide om, viktig da at dere beholder vennskapet og det gjør dere best ved en ryddig avslutning. Når det er gjort, kan du ta kontakt med han andre.
lykkestor Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Gå ut av forholdet. Du fortjener å være lykkelig!
Britt Banditt Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Jeg syns du skal avslutte, MEN bare hvis du vil avslutte selv om han andre ikke hadde vært i bildet. Om du går for en annen sin skyld så tror jeg du kan angre, om du ville gått uansett så tror jeg du gjør det rette (det er jo uansett ikke sikkert det blir noe av deg og han andre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå