AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hei! Jeg trenger noen andres meninger her. Jeg har vært en del syk i det siste og spist veldig lite så jeg har naturligvis gått ned i vekt. Synes nå at jeg ser ut som et vandrende skjelett når jeg ser på magen, men resten av kroppen er jeg ganske fornøyd med. Trener også ganske mye mage og rygg, men får ikke den "streken" på midten av magen som mange damer har + at jeg nesten ikke har noen midje. Så jeg lurer på om dere er enig med meg om at jeg så bedre ut før enn nå og om dere har noen øvelser jeg kan gjøre for å få en finere mage? Dere kan også gjerne si hva dere synes om magen ellers og (vær ærlig. Blir ikke lei meg om dere synes den er mindre pen) Dette er før: Dette er etter: Som dere ser så har jeg tatt bilde både stående og liggende Anonymous poster hash: 720b3...993 Anonymous poster hash: 720b3...993
Gjest anonym Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Synes du har veldig fin mage! Ikke noe sjelett i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Jeg synes du hadde en kjempefin mage. Absolutt noe å være stolt av Du kan gjøre mageøvelser for å stramme den opp litt. Anonymous poster hash: d3786...c15
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Synes du har veldig fin mage! Ikke noe sjelett i mine øyne. Jeg synes du hadde en kjempefin mage. Absolutt noe å være stolt av Du kan gjøre mageøvelser for å stramme den opp litt. Anonymous poster hash: d3786...c15 Takk, det varmer Jeg trener ganske mye mage fra før, men kom gjerne med eksempel på øvelser som gjør magen mer fit Jeg trener slynge, situps og en sånn maskin der man holder i stropper (ser ut som en ryggsekk nesten) og så bøyer jeg meg fremover med hele maskinen om du skjønner. -TS Anonymous poster hash: 720b3...993
Gjest *MaggieQ* Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Magen din så strammere og fastere ut før du gikk ned i vekt. Mistenker at du har mistet en del muskelmasse. Så mitt råd er god og sunn mat kombinert med trening så vil både mage og resten av kroppen se mer fit ut.
Gjest winston Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Jeg ser ikke forskjellen, men fin mage:)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Tren baseøvelser som knebøy, markløft og hip-thrust. Drit i situps, slyngeøvelser osv. Anonymous poster hash: f998e...8f0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Ser egentlig ingen annen forskjell enn at magen din er blitt mindre stram. Altså har du mistet en del muskelmasse. Ser ikke noe skjelett, du kunne mistet enda mer fett, og enda ikke vært noe skjelett. Men du trenger ikke være misfornøyd, magen din er laaaaaangt i fra stygg. Styrkeøvelser vil nok være tingen for deg! Anonymous poster hash: 631a6...17a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Ser egentlig ingen annen forskjell enn at magen din er blitt mindre stram. Altså har du mistet en del muskelmasse. Ser ikke noe skjelett, du kunne mistet enda mer fett, og enda ikke vært noe skjelett. Men du trenger ikke være misfornøyd, magen din er laaaaaangt i fra stygg. Styrkeøvelser vil nok være tingen for deg! Anonymous poster hash: 631a6...17a Kunne mistet MER fett??? Herregud... Jenta er jo kjempefin! Anonymous poster hash: f3873...ae1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Tren baseøvelser som knebøy, markløft og hip-thrust. Drit i situps, slyngeøvelser osv. Anonymous poster hash: f998e...8f0 På grunn av kneskade kan jeg dessverre ikke gjøre det. Men takk for ærlige svar -TS Anonymous poster hash: 720b3...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå