AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Dette var dråpen, nå gidder jeg ikke mer. Jeg klarer ikke forstå at en mann kan behandle meg så dritt og allikevel få meg til å føle meg så bra. Det er rett og slett ikke logisk. Han gjør avtale med meg om han ikke har noe bedre å finne på, men hvis noe bedre dukker opp ringer han ikke og "glemmer". Gir meg vage avtaler som han kan hoppe ut av igjen om noe bedre dukker opp. Jeg har skjønt det en stund nå, og konfrontert han med det men da sier han at jeg overdriver og at det ikke stemmer, men det er dessverre ikke paranoia nå har det skjedd for mange ganger og jeg ser han gjør det med andre også etter hvert som det passer han. At jeg har latt han holde på sånn så lenge han har er for meg et under. Eller det er jo egentlig ikke det, når vi er sammen har vi det faktisk veldig koslig og gøy og han får meg til å føle meg som en dronning. Hvorfor han gjør det når han tydligvis ikke bryr seg er for meg et mysterium.. Men nå er det i hvert fall nok. Jeg må bare være sterk og holde meg unna før det siste jeg har igjen av selvrespekt går dunken. Anonymous poster hash: c3b34...6b9 2
Vill Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 You go girl! :D Ein skal ikkje finne seg i alt. Det beste rådet eg nokon gong har fått var ein kompis som sa "Eg skjønner ikkje at du gidd å bruke så mykje energi på han". Og det var skikkelig aha-opplevelse då han sa det. Eg dumpa dusten, og ikkje så lenge etter traff eg drømmemannen som eg no bur sammen med og har aldri hatt det bedre. Aldri meir skal eg bruke tid på idioter! :D 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå