Gå til innhold

Samsung s2 vannskade, vil ikke lade - help anyone?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen min har hatt fuktskader før, men de har ordnet seg av seg selv... Jeg har hatt mobilen på badet mens jeg har dusjet før, men har sluttet med det pga. at mobilen fikk problemer med lading og at bilmodus har slått seg av og på konstant...

Nå har mobilen funket utmerket lenge, men nå nettopp sølte jeg litt vann på den. Det var ikke snakk om mye vann heller... men nå vil den ikke lade.. Lurer på hva jeg skal gjøre nå. Kanskje den er helt ødelagt i laderhullet... Noen tips? Har det samme skjedd med deg? Og hvor lenge funket det ikke å lade?

Har en samsung galaxy s2. Den har holdt ut mange skader og blitt fiksa av seg selv. Fantastisk mobil, men har hatt fuktskader.

Er redd for at den ikke fikser seg selv nå.

Anonymous poster hash: 00b79...4bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobiler tåler ikke vann. Denne gangen har du skadet den for mye. Kretsene i en mobil er bittesmå og kjempelange. Tipper kontakten til ladekoblingen nå er rustet istykker

AnonymBruker
Skrevet

Mobiler tåler ikke vann. Denne gangen har du skadet den for mye. Kretsene i en mobil er bittesmå og kjempelange. Tipper kontakten til ladekoblingen nå er rustet istykker

Uff a meg.. Får ta ut og inn batteriet igjen og hvis den ikke funker etter imorgen så blir det vel ny tlf ;)

Anonymous poster hash: 00b79...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...