Gjest Sengaia Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Hei! Jeg lurer på hvor mye trening som er bra? Selv trener jeg styrke hjemme etter programmer på youtube (Butt bible + Jillian Michaels à 30 min) fire ganger i uka. Jeg syns det er tungt, og jeg blir svett. Men jeg har fått inntrykk av at de som trener styrke virkelig gjør det HARDT. Jeg syns jeg gjør det hardt, men vet ikke om det er nok... ? Ellers er det ikke mye jeg er i aktivitet. Jeg går litt turer med mamma, men hun går ikke sånn kjempefort. Helt greit tempo, men jeg får ikke "kjørt" meg. En sjelden gang tar jeg en tung tur alene der jeg blir anpusten og svett. Så; jeg trener styrke fire ganger i uka, går littegranne lette turer, og en gang iblandt en hardere tur. Jeg trener det jeg kan av det som er på jobb - litt turer og styrke en gang iblandt, men nå er det snart sommerferie... Vet noen om en form for kondisjonstrening man kan gjøre hjemme? Jeg syns det kan være tungt å komme seg ut, og jeg har i perioder sosial angst og er redd for å møte på folk ved f. eks. joggeturer... Har noen tips og råd til mengde trening og hva slags trening som er best? Alle råd og erfaringer taes imot med stor takknemlighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå