Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg hørt så ofte i det siste. Mange av de jeg kjenner er blitt sammen med menn som er 5+ år yngre enn dem..20 han og hun 25 eks. Mange av dem mener at det er så lett å "forme" dem og lett å håndtere...Eller som dem sier det går fortere å trille dem rundt lillefingeren!! Det er visst letter å stifte familie med dem også...

Har du opplevd eller vært borti dette?

Hva er det som gjør at disse gutta godtar

Anonymous poster hash: c8815...9cb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Det har jeg hørt så ofte i det siste. Mange av de jeg kjenner er blitt sammen med menn som er 5+ år yngre enn dem..20 han og hun 25 eks. Mange av dem mener at det er så lett å "forme" dem og lett å håndtere...Eller som dem sier det går fortere å trille dem rundt lillefingeren!! Det er visst letter å stifte familie med dem også...

Har du opplevd eller vært borti dette?

Hva er det som gjør at disse gutta godtar

Høres jo helt sykt ut.. Forme et menneske? Blir jo som å leke Gud. De har vell funnet seg noen menn med svak personlighet, noe de utnytter. Yngre og usikre menn, som de utnytter. Er nok av menn med liknende holdninger. Uansett kjønn synes jeg slik dominant og manipulerende oppførsel er jævlig. Går faktisk an å se på andre mennesker som et mål i seg selv og ikke bare et middel.

Endret av Cartman
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Lette å håndtere? De burde kanskje skaffet seg en hund istedet for en mann.

Har aldri hørt noe slik, og det høres sykt ut. Hvis man ønsker en partner man kan kontrollere har man noen problemer man burde ta tak i hos seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste grunnen jeg vet om til at kvinner bør finne seg yngre menn er at da vil det ikke bli så mange enker. Kvinner lever i gjennomsnitt lengre enn menn!

Anonymous poster hash: f5cec...d69
  • Liker 3
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner poenget til TS. Bare at hvordan man setter det i ord kan bli misforstått av noen, ser jeg.

Det er sikkert ønsket av de fleste å finne den store kjærligheten, der man er sammen likeverdig i gode og onde tider, respekterer hverandre, aldri bedrar, blir gamle sammen osv..

Men i de fleste forhold er det en viss maktbalanse, der den ene partner er mer eller mindre dominerende. Mange yngre menn i disse dager finner lykke med eldre kvinner rett og slett fordi de føler seg ikke truet av at det er en kvinne som bestemmer mer i et forhold.

Kanskje det er like greit å ikke være så macho player hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Til begynne med kan jeg forestille meg hvordan dette er ønskelig for noen jenter. Å "forme" gutten sin til hvordan enn en ønsker en mann er vel blant alles håp og fantasier. Å ta dette ut i praksis og faktisk prøve på det derimot, er det jo de færreste som faktisk gjør. Inntil nå, hvor dette er blitt en greie.
Den er nok ikke så utbredt enda, men den kan like gjerne bli det som noe annet.

Jeg ser ikke for meg det er noen god investering over tid dog.
Et menneske vokser jo opp og vil på sikt få selvstendige tanker og perspektiv. Alt er realtivt hvordan dette er blitt påvirket på forhånd, men jeg tror det ville krevd veldig mye av jenten å opprettholde denne fasaden og manipuleringen over en lengre periode. Ut livet for den del.

Dessuten, hvem ønsker å lage seg en partner da?!
Er ikke halve spenningen i hvor uforutsigbar vedkommende eventuelt er i forhold til en, slik at en diskusjon / samtale / seksuell kontakt kan bli noe utenfor rammene av hva man har forutsett? Og hvis man skaper, former og lager seg denne partneren, kan det jo ikke oppstå så mange artige situasjoner. Ser mer for meg det blir nøytralt og "ønskelig" som oftest, når enn det ikke kantrer og mannan tenker sine egne tanker.

Men hver sin smak, antar jeg.

Anonymous poster hash: 5dfd9...e36
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For tre år siden hadde jeg ikke sett på yngre gutter/menn. Forandringen skjedde da jeg ble 24, merket en stor forskjell. Først innså jeg at han på 23 år var kjempe interessant. Så kom enda en.

Jeg har hatt et forhold i 6 år med en som er to år eldre. Vet om mange herlige, kjekke, sprudlende menn i alle aldersgrupper. Alder slutter å bety noe. - personlighet, kjemi og "dere to" er det som gjelder!

Anonymous poster hash: 02fda...57d
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Ekkelt. Høres ut som om hundekjøp er bedre, ja. Tror dessuten jeg hadde følt meg gammel hvis jeg hadde funnet meg en mye yngre mann. Ei i vennekretsen har gjort det, og hun nærmest vokter på han når de er ute. Han er en sånn flørtete mammagutt som trenger å bli passet på, og jeg skjønner ikke at hun orker. Jeg vil heller ha en jevngammel mannemann jeg kan føle meg trygg på!

Anonymous poster hash: 8400f...606

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...