Gå til innhold

Han er egentlig ikke min type, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen gang møtt noen som ved første møte ikke vanligvis er deres type, men har skiftet mening underveis?

Er så usikker på om jeg skal ta kontakt med en fyr. Han er nesten en motsetning til den type gutter jeg faller for. Han virker litt "kulere og tøffere", mens jeg pleier å falle for de som fremstår litt mer ordentlige.. Føler at det er mye tryggere med disse svigermorsdrøm-typene.

Allikevel okkuperer denne fyren tankene mine. Vi har pratet bra sammen og hadde en god kjemi. Han var blid og hyggelig. Det er noe jeg liker veldig godt ved han tydeligvis. Men allikevel så er han jo ikke min type?? Eller kanskje han er det, men bare er så annerledes enn hva jeg er vant med.

Det er ikke bare å ta kontakt heller, for hvis vi skal møtes så kreves det litt planlegging, og da vil jeg være sikker på at jeg faktisk vil.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 0661f...ae8
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har dere noen gang møtt noen som ved første møte ikke vanligvis er deres type, men har skiftet mening underveis?

Er så usikker på om jeg skal ta kontakt med en fyr. Han er nesten en motsetning til den type gutter jeg faller for. Han virker litt "kulere og tøffere", mens jeg pleier å falle for de som fremstår litt mer ordentlige.. Føler at det er mye tryggere med disse svigermorsdrøm-typene.

Allikevel okkuperer denne fyren tankene mine. Vi har pratet bra sammen og hadde en god kjemi. Han var blid og hyggelig. Det er noe jeg liker veldig godt ved han tydeligvis. Men allikevel så er han jo ikke min type?? Eller kanskje han er det, men bare er så annerledes enn hva jeg er vant med.

Det er ikke bare å ta kontakt heller, for hvis vi skal møtes så kreves det litt planlegging, og da vil jeg være sikker på at jeg faktisk vil.

Hva tenker dere?

Er det noe ved han som gir deg dårlig magefølelse? At han f.eks oppsøker risiko?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, føler ikke at han oppsøker risiko..

Skrevet

Hva er det å gruble på? Hvis dere har god kjemi er det da bare å satse! Bra med noe nytt da, og ikke bare det trygge vanlige..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lært det i pr, jeg holder på med en som overhodet ikke er min type. Utseendemessig har hatt mye å si for meg før erkjenner jeg nå. Men til tross for at han ikke er den "klassiske" typen jeg faller for, så får han meg til å le, behandler meg bra, og vi har det utrolig godt sammen.

Så go for it!

Anonymous poster hash: c6e86...154
AnonymBruker
Skrevet

Er han av typen bad boy? ;)

Anonymous poster hash: 4e017...609

Gjest Miranda2011
Skrevet

Mange av oss har lett for å henge oss opp i et visst utseende, han skal være "høy og mørk", tror vi går glipp av mange flotte personligheter hvis vi holder fast på denne tanken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har!! Da jeg møtte min nåværende samboer var han ikke min type gutt i det hele tatt, men kjemien var helt perfekt. Jeg var usikker i starten, men ssatset på det og jeg angrer ikke et sekund :-) Ting kan fort endre seg. Jeg syntes du skal gå for det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er redd for at han bare skal være ute etter sex. At jeg tar kontakt i håp om å bli bedre kjent og kanskje noe mer, mens han bare håper på sex. Er så redd for at de komplimentene jeg får, bare er noe han sier for å få meg til sengs. Er redd for at jeg legger tid, følelser og energi ned i han, og så bare dropper han meg.

gutter jeg har vært med før, har jeg på en måte visst at de er dønn seriøse når det kommer til forhold og ikke ligger rundt. Det har vært en veldig trygghet for meg å vite og fått meg til å slappe av og ikke tenke så mye. Dette er gutter som har kommet fra samme sted som meg, så derfor har jeg kjent til bakgrunnen deres.. Denne gutten kommer fra et helt annet sted, så vet ikke så mye om hva slags fortid han har og hvordan rykte han har på seg.

Jeg er også litt redd for at jeg ikke skal klare å bli helt trygg på han, bare slappe av, og få ordentlige følelser for han, fordi han er så annerledes enn hva jeg er kjent med.

Vet det sikkert er helt tullete å ha slike tanker.. Man får jo aldri møtt noen nye om man går rundt og bekymrer seg slik som jeg gjør. Så da må dere få meg på bedre tanker og få meg til å bli kvitt den usikre følelsen..

Har ikke lyst til å reise langt for å treffe noen, og samtidig være ukomfortabel rundt det hele.

Skrevet

Hva har søken etter spenning, nye opplevelser og bryte egne grenser (eller "risiko") med badboys å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har blitt sammen med folk, som ikke er deres type... har dere alikevel hatt sommerfugler og all den dritten der? Eller har dere blitt sammen med personen for å gi det en sjangse?

Anonymous poster hash: ca905...bed
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt din type.. Det kan bli problemer av det, om dere er uenige på for mange relevante problemstillinger. Og eventuelt ikke har de samme interessene. Det er bare så mangt to mennesker som passer dårlig sammen kan få til.

Om hvorvidt det kan fungere er det bare dere to som kan finne ut av.

Det er noen som får det til, mens andre gjør ikke.
Og er det STORE forskjeller mellom dere avhenger det på tålmodigheten deres hvor langt dere vil gå for å unngå det uunngåelige. Er det ikke så store forskjeller, er det jo sannsynligvis håp om at det kan gå bra. Jeg ser det er flere her som har svart at de har fått det til å fungere, selv med en som ikke var deres type i utgangspunktet.

Selv har jeg også vurdert og kvernet mye på om det kan fungere mellom to mennesker som er forskjellige. Slik jeg tolker det, vil de være mest forskjellige til begynne med inntil de finner hverandre skikkelig og smelter litt inn i hverandre. Derfra og ut vil jo ikke forskjellene bli like markante, men det er og begrenset for mye det er mulig å sammenslå. Og noe man slettes ikke burde skuffe under noen stein er at det er veldig fornuftig å være selektiv på hvem en burde smelte sammen med. Vil dette være en person som reflekterer noe positivt og konstruktivt? Eller tvert i mot?

Som med en magnet. Motsetninger tiltrekker hverandre.
Men da kun inntil en snur den ene polen og resultatet blir at de vil frastøte hverandre.

En urolig vulkan og en tornado hadde f.eks ikke passet like bra sammen. Eller en kaktus i en ballongbutikk. Og andre ganger kan det bli for mye, som med smør på flesk, eller ostepop med ost til.

Skrevet

Er redd for at han bare skal være ute etter sex. At jeg tar kontakt i håp om å bli bedre kjent og kanskje noe mer, mens han bare håper på sex. Er så redd for at de komplimentene jeg får, bare er noe han sier for å få meg til sengs. Er redd for at jeg legger tid, følelser og energi ned i han, og så bare dropper han meg.

gutter jeg har vært med før, har jeg på en måte visst at de er dønn seriøse når det kommer til forhold og ikke ligger rundt. Det har vært en veldig trygghet for meg å vite og fått meg til å slappe av og ikke tenke så mye. Dette er gutter som har kommet fra samme sted som meg, så derfor har jeg kjent til bakgrunnen deres.. Denne gutten kommer fra et helt annet sted, så vet ikke så mye om hva slags fortid han har og hvordan rykte han har på seg.

Jeg er også litt redd for at jeg ikke skal klare å bli helt trygg på han, bare slappe av, og få ordentlige følelser for han, fordi han er så annerledes enn hva jeg er kjent med.

Vet det sikkert er helt tullete å ha slike tanker.. Man får jo aldri møtt noen nye om man går rundt og bekymrer seg slik som jeg gjør. Så da må dere få meg på bedre tanker og få meg til å bli kvitt den usikre følelsen..

Har ikke lyst til å reise langt for å treffe noen, og samtidig være ukomfortabel rundt det hele.

Et avstandsforhold er uansett et problem. Og når du ikke føler deg trygg på han heller så kan jeg egentlig bare anbefale deg å la han seile sin egen sjø.

AnonymBruker
Skrevet

En liten ting til før jeg går.

Det er naivt å utelukke noe, samt ufint å føre noen bak lyset. Det er en liten ting jeg vil du skal tenke litt på ekstra på i dag. Hvis han ikke helt er din type nå, hvordan vil det bli fremover?
Det spørs jo selvsagt på hvordan type han er i utgangspunktet og da.

Og jeg tror Tech N9ne kan forklare det bedre enn jeg kan; http://www.youtube.com/watch?v=8Md9a2txtZI

Gjest Riskjeks
Skrevet

Det er vel bare å møte ham? Hva har du å tape? Viser det seg at han ikke er noe for deg, så har du i alle fall gitt det en sjanse. Bedre enn å angre og tenke "tenk hvis"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...