Gå til innhold

Hvilke mennesker kommer du ikke overens med?

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Alle har vi en personlighet og væremåte. Noen kommer overens med de fleste, mens andre har litt problemer med å matche enkelte. Hvilke mennesker har du vanskeligheter med å bli venn med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunniva1
Skrevet

Sjefen min faktisk.. Har aldri vært borti falskere menneske.

Skrevet (endret)

Jeg kommer overens med de fleste. Jeg klarer å tolerere at mennesker er forskjellige. Og det er selvfølgelig folk som irriterer meg, men jeg prøver å ta det med et smil og le av det for meg selv. Vi er tross alt alle mennesker - på våre særegne, syke måter :P

Men folk jeg virkelig må holde meg i skinnet for å ikke la meg irritere meg av er egoister og respektløse mennesker.

Endret av Chien
  • Liker 1
Skrevet

Jeg føler jeg kan snikksnakke (for å bruke et kg utrykk) med de aller fleste mennesker men det å stifte nærmere bekjentskap og bli venner krever nok litt mer.

Jeg både tolererer og respekterer at folk er ulike men ønsker meg den samme respekten tilbake altså vi kan godt være ulike så lenge man er enige om å være ulike og at ikke mitt liv og mine valg må være de samme som dine så er det en god begynnelse.

Men jeg har jo folk jeg kommer bedre overens med enn andre, de andre har gjerne noen av disse egenskapene:

Mennesker som må bli likt av alle de møter på sin vei og nærmest krever av seg selv å bli den største pleeseren på jordens overflate for å bli likt er ikke vennematerialet.

Regelryttere, overfladiske, egosentriske, pripne mennesker som har en pinne opp i rompen til enhver tid er også egenskaper jeg prøver å unngå i vennematerialet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takler dårlig mennesker som er falst blide og så har jeg ikke særlig mye tålmodighet med skikkelig uintelligente folk.

Men stort sett går jeg veldig bra sammen med de fleste.

Anonymous poster hash: 3abc9...00f

• Liker 3
Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg er desverre en av de som ikke kommer overens med alle. Er veldig snill og grei, men liker godt og bestemme. Har merket at de personene jeg ikke kommer overens med er de som er mest like som meg. Litt tragisk egentlig :fnise:

Skrevet

Jeg takler ikke folk som har for høye tanker om seg selv, og rakker ned på andre mennesker.

• Liker 4
Skrevet

Folk som skal rakke ned på andre på en "morsom" måte og unnskylder det med at det er humoren som er sånn. Latterlig og ekstremt ukomfortabelt for den det går utover. Takler ikke sånne folk og synes det er vanskelig å ville bli bedre kjent med folk som drar vitser om f.eks utseende mitt første gang vi møtes.

• Liker 11
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
  • Liker 4
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overlegne folk.

Folk som tror de er bedre enn andre.

Besserwissere.

Bimboer.

Jenter som har shopping, sminke, blogging, vesker, sko o.s.v som sin eneste interesse og hobby.

Anonymous poster hash: 69fcb...205
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk som bare er interesserte i å snakke om seg og sitt. De kan legge ut om hvor kjip morgen de hadde (vekkerklokken virket ikke, hunden hadde spist tannbørsten, søsteren lånte skoene personen hadde tenkt å bruke, førte til at vedkommede mistet bussen, og så videre). Og når de er ferdige å fortelle så skyter du kanskje inn en morsom historie om noe som skjedde med deg en gang, og da ser du på personen at den kjeder seg (blikket flyter rundt i rommet, i verste fall tar hun/han opp mobilen, osv). Liksom, hallo!? Jeg sto og hørte på din historie og lo og latet som om den var interessant fordi det er normal oppførsel! Forventer det tilbake da altså!

Like irriterende er det med folk som avbryter. Jeg sitter og snakker om et eller annet, og skyter personen inn "å nei, nå kom jeg på at mamma kommer på besøk i dag, huff må nok rydde leiligheten da...". Liksom, okey, du har lov å tenke det mens noen snakker, men du trenger ikke å fortelle det før du er ferdig. Tror du det er mer interessant for meg at moren din kommer på besøk enn det historien min er for deg?

Åhrhr, blir irritert bare av å tenke på sånne folk!

Anonymous poster hash: 0937b...7b2
  • Liker 3
Gjest Funky Punk
Skrevet

Vanskelig å sette fingeren på eksakt hva slags type mennesker jeg ikke kommer overens med.

Det kan være mennesker som er godt likt av alle andre.

Det handler vel egentlig bare om kjemi. Noen mennesker tapper meg for energi bare de sier hei, og slike mennesker holder jeg meg langt unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svigermor. Hennes mann. Svoger nr 1.

Visse folk som jeg gikk på skolen min. Heldigvis ikke så mange da.

Jeg liker heller ikke bedrevitere. Ei heller hardbarka ateister. Folk som drikker seg fulle omgås jeg heller ikke når de er på fest.

Anonymous poster hash: c21dc...86f
Skrevet

Sliter med å gå overens med folk som er for lik meg... To blir faktisk litt for mye av det gode =P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedrevitere og mennersker med ovenfra og ned holdning.

Anonymous poster hash: de6e7...06e
  • Liker 2
Skrevet

Er ikke spesielt imponert over mange av de mennesketypene som allerede er nevnt, men noen jeg virkelig har problemer med å omgås er personer som alltid er negative.
Du vet, de som har en negativ holdning til alt, de som er overbeviste om at alt er feil og at noe dårlig snart kommer til å skje, de som ikke klarer å veksle to ord med deg uten at de har snudd samtalen inn på noe negativt....
Eks: Om man kommenterer hvor fint vær det er i dag kan du banne på at de sier noe som "Huff, nei det er altfor varmt". Om du gir komplimenter for klærne de har på seg får du en avhandling om hvor gammelt det er, hvor lite penger de har til å kjøpe seg nye klær og generelt hvor ille de har det (og det er sikkert Jens sin feil....)

• Liker 4
Skrevet

Folk som er akkurat som meg.

Likte en gutt som var ganske lik meg, fant fort ut at det ikke funket da vi begge ville ha rett (endte opp med en avtale om å ha rett annenhver gang), vi brukte samme teknikken for å få det som vi ville. Vi var egentlig like egoistiske og selvsentrerte, haha.

Ellers er det negative, egoistiske, gjerrige, dømmende, overlegne og irriterende mennesker. Kjenner noen som har alle de fantastiske egenskapene, liker henne ikke så godt, for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som lager mye drama ut i fra ikke-saker, og ender setninger med "...men det er helt greit det" med en sånn tone at det lyser at de er skikkelig bitre og at det ikke er siste gange de kommer til å mugne over det. Samme typen er også den som baksnakker folk så fort de er ute av rommet, for å prøve å skaffe ekstrapoeng hos de som er igjen... Herregud. Spar meg :)

Anonymous poster hash: 8c69c...b91

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...