Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en veldig hektisk uke hvor jeg og damen ikke har fått tid til å tilbringe tid sammen. Ønsker derfor å overaske henne nå i helgen, men jeg vet virkelig ikke hvordan. Har lyst å gjøre noe som viser at jeg elsker henne utrolig høyt. Hun lander på flyplassen natt til Lørdag så tenkte egentlig å gi en rose, men de har hun fått så utrolig mange av før.

Er en ganske fortapt person når det gjelder slike ting, men her er planen så langt.

- Skifte på sengen –rydde på soverommet og strø noen roseblader på dynen. Det er alt jeg klarer å komme på.. Vær så snill å hjelp en stresset Gutt på 20 år.

Takker for alle svar.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

syns det høres koselig ut det du har tenkt å gjøre. Du kunne jo lagd noe godt å spise og gjerne? candlelight dinner og stuff

Skrevet

Lørdag kveld er hun sikkert sliten etter turen, gjør som du sa - strø roser litt rundt om kring denne kvelden.

På søndag kan du heller bestille et bord på en god resturant å spise. Det hadde jeg hvertfall satt veldig pris på :)

Gjest Nordavind
Skrevet

En helg/overnatting på et spa hotell? Middag ute på en restaurant eller hjemme, som du lager selv? Skriv et lite kort hvor du forteller hvor mye du setter pris på forholdet deres? Er bare noen forslag.

Gjest oreokaka
Skrevet

Kan du lære kjæresten min at det å gi roser er søtt?

Neida. Men det hørtes veldig koselig ut! Kanskje lage noe god mat? Massasje på senga?

Skrevet

Roseblader på senga høres helt fantastisk ut! Hadde jeg fått en liten massasje i tillegg hadde jeg vært i himmelen. :)

Skrevet

Har veldiglyst å gi :blomst: når hun kommer ut fra flyplassen , men hun hater oppmerksomhet. (en venninne kommer også fra utlandet og skal sitte på i bilen)

Hadde dere blitt flau om venninnen din fikk en rose i mens du var tilstede?

Har laget ett hjerte med noen stearinlys som skal stå å brenne på nattbordet og skal kjøpe et kort i morgen og skrive. Det er egentlig planen så langt.

Skrevet

massasje var bra forslag. Har olje fra Kondomeriet så dette kan love bra :P

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en topp kjæreste! :rodmer:

Synes det var bra forslag. Jeg hadde vært fornøyd bare kjæresten viste at han var kjempe glad for å se meg! (Med klem og kyss) Ellers hadde massasjetrikset funka bra for meg :) Og om han hadde kjøpt inn yndlingsmaten/godteriet mitt og noe i den dur!

Herlig :D

Anonymous poster hash: 66df3...4e6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å fått rose om veninna vi var med i bilen, hadde egentlig bare blitt flau. Hadde vært fint å kommet hjem til god mat + lys eller roseblader på senga. Du trenger ikke overdrive så mye, for ellers kan det bli litt over the top. :) Det enklere er ofte det beste.

Mat + lys, formet som et hjerte hadde gjort meg kjempeglad! Kanskje massasje eller en bj i tillegg. Også sex da såklart. :P

Anonymous poster hash: d4b8d...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...