panic-attack Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 har dere bukett til forloveren deres? eller hvordan gjør dere?
skruf Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Bukett til forloveren er vel ikke vanlig?? Det er jo forloveren sitt ansvar i kirken og holde buketten mens ekteskapsløftene blir inngått. Da vi giftet oss hadde jeg (naturligvis) bukett, brudepikene hadde buketter, og mannen, forloveren hans og min far hadde brystbukett.
panic-attack Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2013 Bukett til forloveren er vel ikke vanlig?? Det er jo forloveren sitt ansvar i kirken og holde buketten mens ekteskapsløftene blir inngått. Da vi giftet oss hadde jeg (naturligvis) bukett, brudepikene hadde buketter, og mannen, forloveren hans og min far hadde brystbukett. ok, var det jeg trodde ble bare litt i tvil da jeg var å kikka i et bryllup her forleden og forloveren av bruden også hadde bukett....
Semydfe Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Min forlover hadde en håndleddscorsage. Da har hun hendene fri til å hjelpe deg med kjole og bukett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå