Gå til innhold

fra størrelse 44 til 38 på 2 mnd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

må bare komme med et gledes hyl :danse: jeg er over lykkelig! jeg gått fra størrelse 44 til 38! på 2 mnd! bare litt mage igjen så er jeg fornøyd :)

Anonymous poster hash: 871f8...cd6
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Gratulerer! Imponerende innsats :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort? :)

Anonymous poster hash: c52c6...753
  • Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Hva har du gjort for å få det til? Og hvor mange kg har du gått ned?

• Liker 1
Skrevet

jeg er ts,skulle ikke være anonym egentlig:)

takk er super fornøyd.

jeg begynte å trene hver dag,men bare 30 min.enklere for meg ¨å sette av 30 min pr dag isteden for et par dager med mye trening. + gå til og fra jobb 30-40 min hver veg. er jeg i skikkelig god en dag går jeg gjerne en tur ekstra.

spiser kun knekkebrød på jobb(med pålegg).

drikker kun vann og kansje en kopp kaffe på jobb.

drikker smoothie til frokost.

spiser mye grønt og kjøtt til middag,

grovt brød når jeg spiser brød.

ingen gotterier. har faktisk ikke lyst på heller.

drikker ikke alkohol.kommer nok til å ta et glass eller to i løpet av sommeren men i disse 2 mnd har jeg ikke drukket noe .

trodde jeg måtte holde på mye lengre for å få skikkelig resultater men det har faktisk gått så mye lettere enn forventet:)

Gjest Wei Wei
Skrevet

jeg er ts,skulle ikke være anonym egentlig:)

takk er super fornøyd.

jeg begynte å trene hver dag,men bare 30 min.enklere for meg ¨å sette av 30 min pr dag isteden for et par dager med mye trening. + gå til og fra jobb 30-40 min hver veg. er jeg i skikkelig god en dag går jeg gjerne en tur ekstra.

spiser kun knekkebrød på jobb(med pålegg).

drikker kun vann og kansje en kopp kaffe på jobb.

drikker smoothie til frokost.

spiser mye grønt og kjøtt til middag,

grovt brød når jeg spiser brød.

ingen gotterier. har faktisk ikke lyst på heller.

drikker ikke alkohol.kommer nok til å ta et glass eller to i løpet av sommeren men i disse 2 mnd har jeg ikke drukket noe .

trodde jeg måtte holde på mye lengre for å få skikkelig resultater men det har faktisk gått så mye lettere enn forventet:)

Så, hvor kange kilo mistet du? Det er inponerende!!! Gratulerer.

• Liker 1
Skrevet

Imponerende! Det er nok lettere å miste mange kilo i begynnelsen hvis man har en del til overs. :) Dette med størrelser har jeg lite tro på fordi jeg pleier å ha str. 36, men har en god del klær som er 34 og noen få som er 38. Så det er nok noen forskjeller der - det spørs hvor du kjøper de fra. Uansett er det veldig bra at du er fornøyd med resultatet.

• Liker 1
Skrevet

jeg veier meg ikke så vet ikke hvor mange kilo. spiller ingen rolle for meg om jeg veier 67 eller 87 bare jeg mener selv jeg ser bra ut og føler meg vel:)

ja tror nok ikke det faller like fort vekk nå,men jeg har fått skikkelig motivasjons boost! så lenge jeg fortsetter slik jeg gjør så er jeg fornøyd om det går litt saktere nå :)

helt klart forskjeller på klær ,så det er nok ikke 38 i alle type butikker. men nå passer jeg jeansene mine igjen så er fornøyd !

• Liker 1
Skrevet

Så flink du har vært Miss Debbie! Må være superdeilig. :)

Gratulerer så masse med den nye kroppen. :)

• Liker 1
Skrevet

takk folkens:)

AnonymBruker
Skrevet

jeg veier meg ikke så vet ikke hvor mange kilo. spiller ingen rolle for meg om jeg veier 67 eller 87 bare jeg mener selv jeg ser bra ut og føler meg vel:)

ja tror nok ikke det faller like fort vekk nå,men jeg har fått skikkelig motivasjons boost! så lenge jeg fortsetter slik jeg gjør så er jeg fornøyd om det går litt saktere nå :)

helt klart forskjeller på klær ,så det er nok ikke 38 i alle type butikker. men nå passer jeg jeansene mine igjen så er fornøyd !

Og kanskje du til og med er 36 i noen butikker.

Anonymous poster hash: e61f6...69f

Skrevet

Og kanskje du til og med er 36 i noen butikker.

Anonymous poster hash: e61f6...69f

hehe kansje det;P må få meg noen slike klær:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...