Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gang en gutt på fest. Han var edru, jeg var full. Gutten tok kontakt med meg på facebook senere og ville at vi skulle møtes igjen. Jeg likte jo ikke denne gutten spesielt, så snakket meg litt bort. Etterhvert begynte vi å snakke mer, og jeg så på han som en veldig god venn som fikk meg i godt humør. Vi snakket hele dagen, hver dag, og dette utviklet seg såklart til noe mer.

Saken er at han har oppført seg som om han er dønn forelska i meg, fra første stund, og jeg VET at det selvfølgelig kan skje - men jeg har så vansker for å tro det. Det har virket som om dette har vært "planen" siden han møtte meg, siden han har vært så på. Er nesten som om han ikke har tatt seg tid til å bli kjent med meg engang, men heller det å bli sammen så fort som mulig.

Nå har det gått så fort, at jeg føler jeg sitter i et forhold med en jeg ikke kjenner godt nok. Uten grunn, så sliter jeg også å stole på han - men jeg føler det kanskje kan ha med at jeg ikke kjenner han godt å gjøre. For meg virker det så usansynlig at han ble og er så himla forelska i meg, fordi han ikke engang vet hvem jeg virkelig er. Sitter med en blandet følelse av at jeg har funnet meg en for livet, samtidig som jeg føler at han lurer meg, og rett og slett ikke egentlig har følelser for meg.

Det er en skikkelig usikkerhet som jeg sitter med, og har prøvd å snakke smått om det, men nei.. Er det noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 4e724...5ea
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg tviholder litt på sexen, kosepraten og de drøye bildene.. Klarer på en måte ikke å slippe meg løs, fordi jeg ikke er sikker på oss..

Gjest anonym
Skrevet

Hvorfor holde på med han når du er så usikker?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor holde på med han når du er så usikker?

Fordi jeg har falt for han

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal lytte til magefølelsen din.

Vil han ikke snakke om det med at du er usikker? Det er viktig i et forhold at begge parter blir sett, hørt, og respektert.

Du må si til han at dette har gått fortere enn hva du er komfortabel med og at du nå setter på bremsene.

Anonymous poster hash: 82ba7...bd7
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...