Gå til innhold

Jeans til brede hofter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tydligvis noen kjempe brede hofter siden jeg ikke passer inn i jeans fra cubus osv. Hvor får jeg tak i jeans som er ment for oss med brede hofter?

Har ikke spesielt tykke lår, så det hender at de passer i livet og er altfor løse rundt lårene.

Anonymous poster hash: 61a00...0bd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Levi's Curve kanskje?

Anonymous poster hash: c6394...871

AnonymBruker
Skrevet

Levi's Curve kanskje?

Anonymous poster hash: c6394...871

Vet du om de finnes på carlings? For det må være den eneste butikken her i nærheten som kan ha levis vil jeg tro.

Skrevet

De finnes på carlings men de har bare noen modeller, og ikke den modellen som passer meg :(

AnonymBruker
Skrevet

Dr.denim sine jeans? :)

Hvor selges disse? :)

Gjest Superwoman!
Skrevet

De har de på Carlings, så kan du kjøpe de på asos.com :)

Skrevet

Da skal jeg sjekke carlings, takk for tips :)

Skrevet

Hvis du ikke allerede har kjøpt deg nye jeans, så vil jeg anbefale bik bok sine superflex bukser. De er helt fantastiske :biggrin:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du ikke allerede har kjøpt deg nye jeans, så vil jeg anbefale bik bok sine superflex bukser. De er helt fantastiske :biggrin:

Nei jeg har ikke funnet noen jeg har vært fornøyd med enda. Det er en stund siden jeg har vært på bik bok, men sist jeg var der var den største størrelsen altfor liten til å få kneppet den igjen. Men de har kanskje fått større størrelser i det siste?

Skrevet

Har samme problemet selv, er helt forferdelig å kjøpe bukser. Jeg bruker stort sett superflex buksene fra bikbok. Anbefaler deg å prøve "Higher" modellen i superflex, den er ganske høy i livet så buksa går over hoftene slik at jeg får kneppet igjen :) Synes også de med glidelås blak fra Vero moda er veldig god, men hvis du har smal midje kan det hende de blir for vid der.

AnonymBruker
Skrevet

kappahl har noen fine

Anonymous poster hash: ed2d4...9e3
Skrevet

Kjøpt meg et par fra Lee, med stretch. De sitter veldig bra på meg! Jobber i barnehage så viktig de sitter ordentlig over rumpa. :)

Gjest Superwoman!
Skrevet

Vil også anbefale JONI fra topshop, beste buksene jeg noen gang har hatt på!!

AnonymBruker
Skrevet

Zizzi :)

Anonymous poster hash: 488c8...10f
Skrevet

Har samme problemet selv, er helt forferdelig å kjøpe bukser. Jeg bruker stort sett superflex buksene fra bikbok. Anbefaler deg å prøve "Higher" modellen i superflex, den er ganske høy i livet så buksa går over hoftene slik at jeg får kneppet igjen :) Synes også de med glidelås blak fra Vero moda er veldig god, men hvis du har smal midje kan det hende de blir for vid der.

Nå har jeg vært på bikbok, de med ekstra høyt liv ble for trange siden hoftene mine går såpass høyt opp. Men de med normal høyde passet heldigvis akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...