Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dame fra 1983
Skrevet

Har kjent han i tre år. Høy og mørk. Intelligent og empatisk. Kjekk og sporty. Pålitelig og seriøs. Morsom og sjarmerende. Liker meg.

Men:

Gift og 15 år eldre enn meg. Og ikke mulig å forføre. Har prøvd. Det var ikke så lurt..

Sitter og depper. Har heldigvis rødvin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dame fra 1983
Skrevet

Var bare et hjertesukk som dere ikke trenger å svare på. Men dette svaret skjønner jeg ingenting av..

Gjest Puravida
Skrevet

Har sikkert noe med at du prøvde å forføre en gift mann. Slike jenter er ikke så populært her i gården..

• Liker 4
Gjest bustyvel
Skrevet

Tro meg, det finnes nok en SINGEL drømmemann for deg der ute ;) Hold labbene unna opptatte menn.

Gjest Dame fra 1983
Skrevet

Glemte at forumet er fullt av moralister. Selvfølgelig skal man holde seg unna gifte menn og selvfølgelig skal alle leve lykkelig alle sine dager, i prinsippet. Og i den virkelige verden er det hele mye mer komplisert.

Det er også viktig å følge hjertet sitt. Jeg valgte, helt bevisst og helt edru, å formidle til en gift mann at det fantes et mulig alternativ for han. Det synes jeg må være lov. Jeg opplevde at kommunikasjonen mellom oss lignet veldig på flørting og vet at han synes jeg er attraktiv både som person og utseendemessig. Men han var som sagt ikke interessert i noe mer.

Dilemmaet er jo at om jeg hadde fått det som jeg ville hadde jeg mistet litt respekten for han. Og siden det gikk som det gikk har jeg fått mer respekt for han. Og litt mer hjertesorg.

Men poenget med det første innlegget mitt var mest egenterapi, ikke å starte en diskusjon. Jeg klarer meg fint. Tonen mellom meg og denne mannen er litt anstrengt for tiden, men det går seg sikkert til.

Gjest Ironically me
Skrevet

Du får trøste deg med at drømmemannen finnes ikke. Det siste kjente eksemplaret ble tatt av et jordskred i november 1842.

Jeg synes uansett det er helt greit at du formidlet et alternativ, som han måtte forholde seg til. Er du gift er du fremfor alt ansvarlig for deg selv, for du sitter faktisk ikke i fengsel med besøk og brevkontroll!

Ja, det er nok et dillema mellom ønske og virkeligheten etterpå. Ikke drikk for mye :vin: , nå da!

Gjest Gjest
Skrevet

Du får trøste deg med at drømmemannen finnes ikke. Det siste kjente eksemplaret ble tatt av et jordskred i november 1842.

Jeg synes uansett det er helt greit at du formidlet et alternativ, som han måtte forholde seg til. Er du gift er du fremfor alt ansvarlig for deg selv, for du sitter faktisk ikke i fengsel med besøk og brevkontroll!

Ja, det er nok et dillema mellom ønske og virkeligheten etterpå. Ikke drikk for mye :vin: , nå da!

Du har rett. Som navnet sier, finnes slike menn bare i drømmene. Knapt noen menn er tilstrekkelig attraktive til at de har gjort seg fortjent til en kvinnes gunst. 99% av alle menn er snyltere som ødelegger livene til kvinnene de parasitterer på. Ingen kvinner bør la seg lure til å binde seg til en snylter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...