Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært gift med mannen min i seks år, og vi venter nå vært første barn. Gjennom hele forholdet vårt har han alltid vært litt på kanten flørtete med andre, og det er spesielt en jente han er god venn med som han har holdt på med for lenge siden.

Så vidt jeg vet har han aldri vært utro, men det har uansett plaget meg litt at han er mye ute på byen og jeg føler ikke alltid at jeg har vært første prioritert. Særlig at han nekter å gi opp kontakten med henne som jeg vet han har hatt mye følelser for. Er det naivt av meg å tro at han kommer til å forandre seg nå som vi får barn? At han vil prioritere annerledes og at han glemmer henne andre mer og mer nå som jeg blir moren til barnet hans? Må ellers si at han virker veldig engasjert og gleder seg veldig (vi er godt voksne begge to).

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare lufte tankene..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vet. Blir spennende å se da.

Anonymous poster hash: 04c60...3ef
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å si, men jeg forstår ikke at du tillater at han holder på slik med en han har følelser for.

Anonymous poster hash: d6e56...323

• Liker 5
Gjest Ironically me
Skrevet

Muligens han forandrer seg i like stor grad når han blir far, som da dere giftet dere. Han er han, du er du, og enhver som ønsker forandring, gjør det ovenfor seg selv fremfor å "glede" partneren sin - i allefall over tid. Er det mulighet for konstruktiv dialog mellom dere, finne ut? Alt godt!

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt dumt å få barn med en fyr du innerst inne ikke stoler på?

Anonymous poster hash: a6ea9...b0e
  • Liker 10
Gjest Gjest
Skrevet

Nei han forandrer seg ikke. Det blir bare enda lettere for ham å skjule det han holder på med, fordi du blir oppslukt av barnet og velger å se bort fra ting som er mistenksomme, for barn skal jo vokse opp med BÅDE mamma og pappa. Mammaer tenderer til å holde fast på den forestillingen selv om de nesten slår knute på seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Min forandret seg.

Anonymous poster hash: 3492e...8d3
  • Liker 1
Skrevet

tjah...Jeg tror ikke han forandrer se stort.

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen din vil nok ikke forandre synet på kvinner. Han vil nok fremdeles søke og ekstra nå når du ikke kan ha sex. Menn med barn har self. ett større perspektiv på livet og sitt eget barn. Men å få barn med en mann som du ikke stoler på. ja vil si du er både naiv og dum.

For din del vil du nok se mannen fra en annen side og prioritere hva som er best for barnet. Anbefaler å dra før fødsel så slipper du å krangle om 50 delingen.

Skrevet

Jeg vet om nok av menn som har fått et helt annet syn på både det ene og det andre etter de ble far. Så ja, de kan forandre seg. Jeg tror at en del menn rett og slett ikke forstår hva det er som skjer før de har barnet sitt i armene og det kan virkelig forandre liv.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Tviler jeg på. Menn er, i følge KG, utro kyniske egoister som ikke fortjener mye skryt eller ros. De kan like godt dø, enten i trafikken, i krigen eller på håpløst eksperimentelle gutteturer, slik de alltid gjør.

Who cares lizzm :klo:

• Liker 1
Skrevet

Min ble roligere etter vi fikk barn. Han foretrekker å være sammen med meg lørdags kveld, istedet for å dra ut med gjengen sin på byen. Men han var ikke flørtete eller noen villstyring før barnet kom heller da. Jeg merker bare at prioriteringene hans er annerledes nå enn før.

Gjest Skogkar
Skrevet

Selvfølgelig forandrer et barn man har produsert selv livet til en mann. Men fyren høres jo ikke akuratt ut som noen kremtopp i utgangspunktet, så når ting har gått seg litt til og du sitter der med hengemage og sæggebryst så skal han helt sikkert ut på noen "byturer med gutta" kreeemt.

AnonymBruker
Skrevet

Min forandret seg. Til det verre.

Anonymous poster hash: b7a72...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...