Gå til innhold

Er det bare gutten som skal ta initiativ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg møtte en utrolig søt jente jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med på en fest for litt siden. Det ble masse prating og senere kyssing/klining til neste morgen(selv når vi begge begynte å bli veldig edru). Det var hun som tok initiativet til å prate med meg og var veldig frempå som resulterte i en fantastisk kveld, det ble ikke noe ONS :-). Hun hadde sett meg en gang tidligere i en sammenkomst som etter hva jeg kunne forstå var grunnen til at hun ville prate mer med meg denne kvelden.

Spørsmålet:

Er det slik at gutten må 'jakte' på en jente etter en slik hendelse? Sitter hun å venter på at jeg skal ta kontakt med henne gjennom sms, face mv.? Jeg har gjort det to ganger nå og samtalene har vært høvelig lange og hyggelige, vi utveksler også regelmessig bilder på snappchat selv om enkelte bilder virker å være til flere adressater. Hun fortalte meg på festen at hun var av den sjenerte typen. Det er 6 dager siden festen og jeg vet at hun er inne i en travel periode med jobb og utdanning. Hvorfor tar hun ikke initiativ til en samtale med meg og/eller sender sms? :vetikke:

Anonymous poster hash: b14b5...ba2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dersom hun har sagt at hun er sjenert + at hun er inne i en travel periode, synes jeg at du ikke skal være redd for å ta kontakt :-) Det dummeste som kan skje er at begge er interesserte i hverandre, men ingen tør å få ut fingen. Ta kontakt, du ;-)

Anonymous poster hash: 03260...9f6
  • Liker 1
Skrevet

Den som først er interessert, bør ta initiativ.

Den tanken bør gjelde for begge kjønn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...