Gå til innhold

Apper/spill til barn 1,5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld. :)

Vi skal reise med fly om to dager, og derfor tenkte jeg å laste ned et par spill eller andre apper på tabben (Samsung) slik at han har noe å gjøre dersom han kjeder seg.

Vet dere om noen gode? Er så mange der ute, så er veldig greit om noen vet hvilke som er bra. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soundtouch :)

Skrevet

Soundtouch :)

Og Videotouch! De er veldig populære her i huset, iallefall :)

Skrevet

Du kan laste ned "video download" gratis. Da kan du ha syv filer liggende. Med pro-versjonen er det ubegrenset. Halvannenåringen her er stor fan av Peppa Pig og Postman Pat. Vha appen henter du filmene på youtube.

Ellers er talking Tom en stor hit.

Fisher Price har en app som heter let's count. Den er også populær.

Men den største hiten er som sagt tegnefilmene.

God tur!!

Skrevet

Fisher price har mange apper.

Skrevet

Takk for tips! Da skal det lastes ned litt forskjellig. :)

AnonymBruker
Skrevet

God kveld. :)

Vi skal reise med fly om to dager, og derfor tenkte jeg å laste ned et par spill eller andre apper på tabben (Samsung) slik at han har noe å gjøre dersom han kjeder seg.

Vet dere om noen gode? Er så mange der ute, så er veldig greit om noen vet hvilke som er bra. :)

Er det virkelig vanlig at barn helt ned i 2 års alderen har spill og apper på tablets? Ikke negativt ment det her altså. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan det er nå for tiden.

Anonymous poster hash: a2a5b...2d3

Gjest pysepusen
Skrevet

Er det virkelig vanlig at barn helt ned i 2 års alderen har spill og apper på tablets? Ikke negativt ment det her altså. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan det er nå for tiden.

Her bruker de det i barnehagen også :)

TS: SoundTouch og Syng, Lek og lær med Sofie samt andre memory, puslespill og ordbøker var populære her da han var på den alderen.

Skrevet

Jeg har hittil ikke benyttet meg av det, men slike apper (som det florerer av) kan være veldig lærerike. :)

Takk for videre tips! Jeg skal få min samboer til å laste ned litt når han kommer hjem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...