Gå til innhold

Skap/hylle/oppbevaring på veranda

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *anonyma*

Jeg trenger litt hjelp.

På min veranda står det nå en gammel bokhylle hvor jeg har blomsterpotter og allslags ting og tang. Den har selvfølgelig ikke tålt å stå ute (det visste jeg jo) men jeg tenkte den kunne stå der inntil videre. Men i år vil jeg ha noe nytt. Synes å huske at IKEA hadde noen oppbevaringsskap til utendørsbruk for noen år siden, men nå er jeg ikke kar om å finne noe sånt.

Plassen jer har til rådighet er ca 70x50 cm og opp til takhøyde. Jeg ønsker meg noe jeg kan stable vekk ting i på en enkel og ryddig måte og som ser litt OK ut. Trenger ikke å fylle hele plassen i høyden eller areal, men det må være plass til en del. Og det må selvsagt tåle å stå ute.

Noen som vet om noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjellerreoler fungerer fint. De trenger bare et strøk med beis eller lakk for å tåle litt fukt og teperaturer som går opp og ned.

Det kan være lurt å feste reolen i veggen, slik at den blir stødig og ikke blir vinglete etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *anonyma*
Uansett sikkert greit å ta inn sånne ting om vinteren...

Glemte visst å få med at den må stå ute om vinteren også. Hadde jeg hatt plass inne kunne jeg satt alt inne.

Er litt usikker på om det er nok å beise/lakke en trehylle.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trehylle/reol som er beiset med oljebeis (evt. maling/lakk som er beregnet på utendørs-ting) skal holde fint.

Kanskje må den byttes ut etter et par-tre år, men det ville jeg tatt sjansen på tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...