Gjest *anonyma* Skrevet 12. april 2004 #1 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg trenger litt hjelp. På min veranda står det nå en gammel bokhylle hvor jeg har blomsterpotter og allslags ting og tang. Den har selvfølgelig ikke tålt å stå ute (det visste jeg jo) men jeg tenkte den kunne stå der inntil videre. Men i år vil jeg ha noe nytt. Synes å huske at IKEA hadde noen oppbevaringsskap til utendørsbruk for noen år siden, men nå er jeg ikke kar om å finne noe sånt. Plassen jer har til rådighet er ca 70x50 cm og opp til takhøyde. Jeg ønsker meg noe jeg kan stable vekk ting i på en enkel og ryddig måte og som ser litt OK ut. Trenger ikke å fylle hele plassen i høyden eller areal, men det må være plass til en del. Og det må selvsagt tåle å stå ute. Noen som vet om noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. april 2004 #2 Del Skrevet 12. april 2004 Kjellerreoler fungerer fint. De trenger bare et strøk med beis eller lakk for å tåle litt fukt og teperaturer som går opp og ned. Det kan være lurt å feste reolen i veggen, slik at den blir stødig og ikke blir vinglete etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 12. april 2004 #3 Del Skrevet 12. april 2004 Uansett sikkert greit å ta inn sånne ting om vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *anonyma* Skrevet 12. april 2004 #4 Del Skrevet 12. april 2004 Uansett sikkert greit å ta inn sånne ting om vinteren... Glemte visst å få med at den må stå ute om vinteren også. Hadde jeg hatt plass inne kunne jeg satt alt inne. Er litt usikker på om det er nok å beise/lakke en trehylle......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. april 2004 #5 Del Skrevet 12. april 2004 En trehylle/reol som er beiset med oljebeis (evt. maling/lakk som er beregnet på utendørs-ting) skal holde fint. Kanskje må den byttes ut etter et par-tre år, men det ville jeg tatt sjansen på tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *anonyma* Skrevet 12. april 2004 #6 Del Skrevet 12. april 2004 OK, Lea, jeg stoler på deg vettu Får se om jeg finner noe som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *anonyma* Skrevet 14. april 2004 #7 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg er fortsatt åpen for flere forslag eller ideer........... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå