AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Jeg liker best å se Paradise Hotel på TV3 Play (nett-tv). Har tenkt til å se finalen i natt, siden jeg har en del jeg må gjøre ferdig i kveld. Kommer det til å kringkastes på Tv3 sine nettsider hvem som har vunnet? Da faller jo vitsen bort hvis jeg går inn der for å se finalen. Skal ikke logge meg på Facebook før jeg ser finalen fordi det kan bli skriblerier der. Men vet dere om det kommer til å stå på nettsiden til Tv3 hvem som har vunnet kort tid etter episoden er vist på TV? Anonymous poster hash: 2b53c...164
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Jeg liker best å se Paradise Hotel på TV3 Play (nett-tv). Har tenkt til å se finalen i natt, siden jeg har en del jeg må gjøre ferdig i kveld. Kommer det til å kringkastes på Tv3 sine nettsider hvem som har vunnet? Da faller jo vitsen bort hvis jeg går inn der for å se finalen. Skal ikke logge meg på Facebook før jeg ser finalen fordi det kan bli skriblerier der. Men vet dere om det kommer til å stå på nettsiden til Tv3 hvem som har vunnet kort tid etter episoden er vist på TV? Anonymous poster hash: 2b53c...164 Du kan trygt gå inn på TV3 sine sider. Anonymous poster hash: 48a05...8b2
humalla Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Står ikke noe på nett-siden enda, men kan gi deg en direkte link til finale-episoden, så slipper du innom forsiden til tv3. http://www.tv3play.no/play/313669/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå