AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Som tittelen sier: er dere alltid enige om det som gjelder bryllupet? Anonymous poster hash: c7b01...7fa
Gjest Kiara! Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Enige? Overhodet ikke! Vi er ofte uenige alle sammen både på kryss og tvers, jeg er tom ofte uenig med meg selv. Å det er helt ok. Men vi er enige om en ting da å det er at det er jeg som er bruden og har den fineste kjolen i hele verden! 2
pusla Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Vi er stort sett enige, men det har vel hendt vi har snakka litt ekstra om småting. Stort sett har jeg hatt regien og han kommer med meninger der han har noen.
Litchi Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Vi er på mange måter veldig like, så var vel egentlig enige om alt. Kan ikke huske at det var noen uenigheter, ihvertfall
Gjest Ahs Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 ingenting til nå vi har vært uenige om i alle fall..
Mariahamm Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Vi var uenige om limousin på bryllupsdagen, men han vant den diskusjonen siden han ikke har hatt mange konkrete ønsker.
CathFoto Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Vi er ikke alltid enige, men har så langt klart å finne løsninger begge er fornøyd med. Litt diskusjon gjør ingenting, og ingen av oss har måttet gi avkall på noe eller måtte si ja til noe vi ikke liker. Eller, jeg måtte gi avkall på drømmefotografen, men det var fordi han ikke kunne på datoen vår og det var ingen ledige lokaler de datoene han kunne.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Enige, nei! Vi har sterke meninger begge to, så da går det ikke helt stille for seg alltid. Det siste vi har vært dypt og inderlig uenige om, er om det går an å ønske seg penger til bryllupet. Denne uenigheten har ført til at vi så langt ikke har ønsket oss noen ting, selv om invitasjonene er sendt ut Anonymous poster hash: ba6e8...38a
Gjest Kiara! Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Enige, nei! Vi har sterke meninger begge to, så da går det ikke helt stille for seg alltid. Det siste vi har vært dypt og inderlig uenige om, er om det går an å ønske seg penger til bryllupet. Denne uenigheten har ført til at vi så langt ikke har ønsket oss noen ting, selv om invitasjonene er sendt ut Anonymous poster hash: ba6e8...38a Åh dette er som å høre oss!
Gjest Adriane Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Vi er ikke enige om alt, men klarer fint å komme frem til kompromisser der vi har forskjellige meninger, eller "gi" den andre det som betyr mye for den, men ikke like mye for den andre. Men i det store og hele er vi enige om det meste, og det har ikke vært noen store uenigheter/krangler her om noe som helst Det er vel bare én ting igjen nå, som kan skape litt uenigheter, og det er hva han skal ha på seg. Der har vi nok litt forskjellig syn. Jeg vil jo at han skal få bestemme selv, men vil samtidig gjerne få ha et ord med i laget Er vel litt bridezilla på det punktet... Jeg bestemte jo min egen kjole, men konfererte med ham allikevel da, for å spørre om han likte den osv. Så da syns jeg liksom at han kan gjøre det samme
Gjest Kiara! Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Når brudgommen går hen å gjør helt sin egen greie får du et brudefølge som inkluderer en mørk blå kjole, en knall rosa kjole og en gul i tillegg til en brudgom med rødt slips! Så stå på kravene du Adriane!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Når brudgommen går hen å gjør helt sin egen greie får du et brudefølge som inkluderer en mørk blå kjole, en knall rosa kjole og en gul i tillegg til en brudgom med rødt slips! Så stå på kravene du Adriane! syntes det hørtes fargerikt, morsomt og gledesspredende ut, jeg da... og virkelig? Du forventer dette fra alle brudgommer? Anonymous poster hash: 6353d...512
Gjest Kiara! Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 syntes det hørtes fargerikt, morsomt og gledesspredende ut, jeg da... og virkelig? Du forventer dette fra alle brudgommer? Anonymous poster hash: 6353d...512 Om jeg forventer hva da? At de velger sitt eget antrekk? Ja, egentlig gjør jeg det. Det kommer til å bli kjempefint. Vi har tre brudepiker der den eldste har en lang blå chiffon kjole, så har de to yngste hver sin farge i samme kjole. De hører veldig fint sammen og kommer til å bli knallfint til vårt utebryllup. Når det kommer til brudgommen har han valgt helt selv, jeg har sett antrekket å det er kjempefint! Men jeg kvakk når han sa at slipset var rødt og dressen hadde røde striper. Men det var kun en detalj og ingenting noen eller jeg kommer til å tenke noe særlig over annet enn at det er fint. Vi er ikke alltid enige, men det blir veldig bra til slutt fordi vi finner løsninger alle liker.
Gjest Adriane Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Når brudgommen går hen å gjør helt sin egen greie får du et brudefølge som inkluderer en mørk blå kjole, en knall rosa kjole og en gul i tillegg til en brudgom med rødt slips! Så stå på kravene du Adriane! Hehehe, det høres jo litt fargerikt og morsomt ut alá Christine Koth Men om man ikke egentlig er de som pleier å være så fargerike/fargesprakende, så blir det jo kanskje litt annerledes Neida, jeg har vel egentlig bare sagt én ting om det han skal ha på seg, og det er én farge jeg håper han kan styre unna. Utover det, så er jeg ikke så nøye på det asså, så lenge dressen passer, og han møter opp i den på riktig sted til riktig tid
Gjest Adriane Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Om jeg forventer hva da? At de velger sitt eget antrekk? Ja, egentlig gjør jeg det. Det kommer til å bli kjempefint. Vi har tre brudepiker der den eldste har en lang blå chiffon kjole, så har de to yngste hver sin farge i samme kjole. De hører veldig fint sammen og kommer til å bli knallfint til vårt utebryllup. Når det kommer til brudgommen har han valgt helt selv, jeg har sett antrekket å det er kjempefint! Men jeg kvakk når han sa at slipset var rødt og dressen hadde røde striper. Men det var kun en detalj og ingenting noen eller jeg kommer til å tenke noe særlig over annet enn at det er fint. Vi er ikke alltid enige, men det blir veldig bra til slutt fordi vi finner løsninger alle liker. Er enig med deg ang det med å velge sitt eget antrekk. Det handler jo like mye om at de skal få ha på seg noe de selv har valgt ut og liker, som at man forventer at de klarer å gjøre det selv Hehe, jeg kan jo skjønne at du kvakk til, for det er jo ikke såååå vanlig at brudgommen har rødt slips og røde striper i dressen. Men nettopp det at det er litt uvanlig, gjør det jo litt kult syns jeg. Hvis min kjære turte gjøre noe sånt, ville jeg synes det var herlig (fordi han normalt går for det som er veldig trygt)
Petalouda Skrevet 15. juni 2013 #16 Skrevet 15. juni 2013 Vi er igrunn enige om det aller meste, og de tingene vi ikke umiddelbart har hatt noen løsning på har vi funnet løsning på kjapt. Det meste som ikke har vært klart har ikke vært klart fordi vi ikke har tenkt så mye på det før, noen av oss. Jeg er veldig lite bridezilla i dette, er helt avslappet til absolutt alle detaljer bortsett fra mitt eget antrekk og bryllupskaken, og at det må handles inn nok champagne. Utover det er det meste flisespikkeri for min del, og selv om jeg digger å leke med detaljer spiller det ikke så stor rolle om ting blir sånn eller slik. Brudgommen derimot er omdøpt til Groomzilla Og jo, en ting til, jeg går ikke på dansegulvet og danser vals med mindre koreografien sitter hundre prosent. Jeg er danseinstruktør og kan bare ikke levere en halvgod forestilling he he. Og her må brudgommen øve MYE før jeg sier ja til brudevals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå