AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Hvis det har skjedd at dere tok kontakt med en kvinne, men så gikk dere fram og tilbake når det gjelder kontakt (uten å ha truffet hverandre en 2. gang). Hva var grunnen til det? Kan dere oppsummere litt det som skjedde? På forhånd takk Anonymous poster hash: 1a170...75b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Med 108 visninger, men ingen svar, regner jeg med at flere er interessert i å få svar på det! Hvor er dere menn som kan fortelle litt om dette? Anonymous poster hash: 1a170...75b
Gjest Lincoln Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Det er ikke mulig å forstå hva du spør om. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Mann reporting! Dette har skjedd et par ganger. Nå har jeg vært i et forhold lenge, så det her var i ganske ung alder, men det har vel en viss verdi likevel. For meg har det bunnet ut i usikkerhet og dårlig kommunikasjon, samt en klønete og kunstig form for sosialt spill. Jeg tror så gjerne at en del menn liker å holde damer på armlengdes avstand (men ikke mer enn det), holde dem varme og interesserte, men for meg har det bare handlet om sjenanse og at jeg ikke riktig har klart å forstå signalene jeg har fått. Ingen ond vilje, ingen leking. Dere damer har en tendens til å være ganske tvetydige i kommunikasjonen, der det skal hintes fremfor å sies rett ut, og det har gjort det vanskelig å helt vite hvor man står. Det har iblant blitt til at jeg har vært redd for å brenne meg, rett og slett. Jeg har vært han som svarer på en SMS på minuttet, mens hun ikke har gjort det samme. Kanskje for å spille kostbar, kanskje fordi interessen var så som så fra hennes side. Det er det klin umulig å vite hva man skal gjøre. Da har jeg heller ventet på at hun skal ta initiativ, så jeg får et clue om hvor vi står. Da har hun gjerne tatt kontakt etter hvert, men fortsatt med denne halvveis-responsen. Til slutt går jeg lei og lar det hele dø ut. Kanskje virker jeg desperat når jeg kommer med blid og rask respons hele tiden, men jeg gidder rett og slett ikke la være å svare eller være blid når jeg kan og vil svare og er blid. Forskjellen på de damene det har blitt sånn med og min nåværende kjæreste er at hun var veldig direkte og ærlig på hva hun mente. Etter vi hadde møttes en gang, sa hun at hun gjerne ville møte meg igjen, så jeg fikk si fra når og om det passet. Det gjorde jeg. Det var ikke vanskelig å forstå hvor det bar, det var ikke noe meningsløst sosialt spill, og det var veldig befriende.Anonymous poster hash: 5522c...d88 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Det er ikke mulig å forstå hva du spør om. Jeg spør menn om å dele sine erfaring når de i stedet for å kjøre på med noen, tok initiativ til å ta kontakt, men hindret det hele i å utvikle seg, samt hindret også det hele i å ta slutt... Og forklare hvorfor de da gjorde det Mann reporting! Dette har skjedd et par ganger. Nå har jeg vært i et forhold lenge, så det her var i ganske ung alder, men det har vel en viss verdi likevel. For meg har det bunnet ut i usikkerhet og dårlig kommunikasjon, samt en klønete og kunstig form for sosialt spill. Jeg tror så gjerne at en del menn liker å holde damer på armlengdes avstand (men ikke mer enn det), holde dem varme og interesserte, men for meg har det bare handlet om sjenanse og at jeg ikke riktig har klart å forstå signalene jeg har fått. Ingen ond vilje, ingen leking. Dere damer har en tendens til å være ganske tvetydige i kommunikasjonen, der det skal hintes fremfor å sies rett ut, og det har gjort det vanskelig å helt vite hvor man står. Det har iblant blitt til at jeg har vært redd for å brenne meg, rett og slett. Jeg har vært han som svarer på en SMS på minuttet, mens hun ikke har gjort det samme. Kanskje for å spille kostbar, kanskje fordi interessen var så som så fra hennes side. Det er det klin umulig å vite hva man skal gjøre. Da har jeg heller ventet på at hun skal ta initiativ, så jeg får et clue om hvor vi står. Da har hun gjerne tatt kontakt etter hvert, men fortsatt med denne halvveis-responsen. Til slutt går jeg lei og lar det hele dø ut. Kanskje virker jeg desperat når jeg kommer med blid og rask respons hele tiden, men jeg gidder rett og slett ikke la være å svare eller være blid når jeg kan og vil svare og er blid. Forskjellen på de damene det har blitt sånn med og min nåværende kjæreste er at hun var veldig direkte og ærlig på hva hun mente. Etter vi hadde møttes en gang, sa hun at hun gjerne ville møte meg igjen, så jeg fikk si fra når og om det passet. Det gjorde jeg. Det var ikke vanskelig å forstå hvor det bar, det var ikke noe meningsløst sosialt spill, og det var veldig befriende.Anonymous poster hash: 5522c...d88 Takk for å ha delt din erfaring! Det eneste jeg er sikker på, er at den dag vi tilbringte tid sammen, var han kjempesjenert til å begynne med, men etter en eller to timer ble han mer avslappet, og da begynte ham å vise seg ivrig etter meg. Så jeg først trodde det var sjenanse, men nå selv om jeg ikek har sagt tydelig "jeg liker deg på den måte at jeg vil at du kysser meg", tror jeg han har forstått at han har en sjanse med meg. To ganger skrev jeg noe for å få ham til å være mer selvsikker når det gjelder en eventuell "oss", og hver gang jeg gjorde det trakk han seg tilbake. Jeg har hatt mistanke på at hver gang han tok kontakt, var han full... Jeg vet at han har hatt det veldig travelt fordi han jobber mye overtid, så jeg tror jeg kan utelukke tanken på at han bare skriver når han kjeder seg... Det er bra du har en kjæreste som ikke spilte på det med deg!! Anonymous poster hash: 1a170...75b
Gjest Lincoln Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Ok ,du formulerte deg veldig kronglete og uklart. Men det virker kort og godt som om han har holdt deg på gress. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Ja, det er det Sorry for formulering, jeg er ikke norsk, og noen ganger er det litt vanskelig å beskrive noe når jeg ikke kjenner uttrykk som man bruker i disse tilfellene. MEn nå har jeg læret "å holde på gress" Anonymous poster hash: 1a170...75b
Gjest Lincoln Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Ja, det er det Sorry for formulering, jeg er ikke norsk, og noen ganger er det litt vanskelig å beskrive noe når jeg ikke kjenner uttrykk som man bruker i disse tilfellene. MEn nå har jeg læret "å holde på gress" Anonymous poster hash: 1a170...75b Ok, du er flink til ikke å være norsk da Og ja, når man er litt usikker, frem og tilbake, og ikke vil forplikte seg så holder man noen på gress 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Ok, du er flink til ikke å være norsk da Og ja, når man er litt usikker, frem og tilbake, og ikke vil forplikte seg så holder man noen på gress Takk skal du ha! (for komplimentet og for å forklare meg uttrykket!) Anonymous poster hash: 1a170...75b
Gjest Lincoln Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Takk skal du ha! (for komplimentet og for å forklare meg uttrykket!) Anonymous poster hash: 1a170...75b Man må aldri si til noen at man holder dem på gress
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Man må aldri si til noen at man holder dem på gress Hahaha Anonymous poster hash: 1a170...75b
Steinar40 Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Hvis det har skjedd at dere tok kontakt med en kvinne, men så gikk dere fram og tilbake når det gjelder kontakt (uten å ha truffet hverandre en 2. gang). Hva var grunnen til det? Kan dere oppsummere litt det som skjedde? På forhånd takk Anonymous poster hash: 1a170...75b Årsaken er sannsynligvis ofte akkurat den samme som for kvinner med en merkelig oppførsel. Med andre ord; usikkerhet. Vet ikke hva man vil.
Gjest .-L-. Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Liker jeg en jente, så er jeg ikke fram og tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå