Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om der er mest fornuftig å ikke fortelle samboeren min om at de dårlige tankene er tilbake. Tanker han ser at jeg sliter med, som gjør meg mutt og stille..trist. Tenker at han ikke innerst inne vil ha meg, at jeg er hans plan b, at han heller vil ha de vakre venninnene sine, at jeg er stygg, har stygg kropp, at han lengter etter noe fast kjøtt, noen yngre...

Anonymous poster hash: 53c04...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare gjenta meg selv her, og si hvor IDIOTISK det er å ha venninner som mann når man lever i et forhold. Eller å ha kompiser når man er kvinne og lever i et forhold.

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på om der er mest fornuftig å ikke fortelle samboeren min om at de dårlige tankene er tilbake. Tanker han ser at jeg sliter med, som gjør meg mutt og stille..trist. Tenker at han ikke innerst inne vil ha meg, at jeg er hans plan b, at han heller vil ha de vakre venninnene sine, at jeg er stygg, har stygg kropp, at han lengter etter noe fast kjøtt, noen yngre...

Har han gitt utrykk for dette?

AnonymBruker
Skrevet

Har han gitt utrykk for dette?

Tja..han kaller de for vakre, har aldri sagt at jeg er vakker. Han er svært opptatt av det vakre, og kan lett sikle over unge bekjente på FB og ellers på tv/internett..

Gjest anonym
Skrevet

Tja..han kaller de for vakre, har aldri sagt at jeg er vakker. Han er svært opptatt av det vakre, og kan lett sikle over unge bekjente på FB og ellers på tv/internett..

Er det du som er sammen med han du har nevnt i andre tråder her, han som alltid sikler på andre damer og som selv er godt voksen? Han du nettopp flytta sammen med?

Skrevet

Åh... Kjenner meg igjen i det du skriver, men jeg er mann.

Sier alle de fine tingene til kjæresten min at hun er morsom, pen, søt, sexy, deilig, herlig osv. men får aldri slike komplimenter tilbake ;(

Gjest anonym
Skrevet

Føler med deg ts...men hvis det er han du har nevnt her tidligere, han du flytta sammen med, han som sa en gang dere hadde pause/brudd, at det skal bli godt med fast(? ) kropp eller noe? Du sliter sikkert med den kommentaren fortsatt. Fyren høre veldig sex fiksert ut. er han en type som vil være i et åpent forhold tror du?

Hva skal du med denne mannen hvis han bare får deg til å føle deg dårlig/ikke bra nok?

Gjest anonym
Skrevet

Eller handler det om at du må styrke selvbildet ditt? At du vil ha disse tankene uansett hvem du involverer deg i?

Det skal ikke være sånn at en person skal ødelegge din egen selvfølelse. Da må du i tilfelle jobbe med den. Så du føler deg bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...