AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Er litt seint ute med å lage ønskeliste, og trenger noen tips til vinglass som er bra, helst på tilbords (skal ha liste på tilbords og kitchn) Hadde satt stor pris på litt hjelp, vi aner jo ingenting om hva som er bra... Sånn utseendemessig syns jeg Riedel, Galaxy og Kosta Boda line XL ser fine ut, men vet jo ikke om de er noe tess kvalitetsmessig. Anonymous poster hash: ec88f...a75
Gjest iGirl Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Riedel er vel de "fineste" av de du ramser opp der... de skal vi ønske oss hvertfall
Gjest Kiara! Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Hvis du er opptatt av vinglassets funksjon er Ridel glassene for dere, er dere ikke det er det mange som synes Kosta Boda Line er fine. Glassene du nevner der er alle skikkelige glass så det spiller nesten ingen rolle hvem av de dere ønsker dere om dere ikke er opptatt av at glasset skal passe vinen dere drikker. Jeg er mye mer glad i Sentimento serien til Hadeland. Spesielt de litt større rødvinsglassene synes jeg er kjempelekre! Så hos oss sto komplett av Sentimento glass på ønskelisten. Jeg har egentlig veldig sansen for designeren Cecilie Moi Sindum vi har vel ønsket oss det meste som hun står bak av glass.
Mariahamm Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Tusen takk for svar! Tror kanskje vi går for Riedel glassene, siden de er veldig enkle og fine, og et stort pluss at de er av god kvalitet :D Satser jo på å ha de resten av livet forhåpentligvis. Ønsker oss bare rød og hvitvinsglass til å begynne med da, siden det er det vi bruker Blir nok ikke mange som bruker ønskelisten, så greit å ikke ønske seg for mange glass så vi sitter igjen med 2 av hver type, og ikke flere av de vi egentlig trenger.
Mariahamm Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Var ikke meningen å være anonym på første posten, men jeg som er ts
Gjest Kiara! Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg ville ønsket meg rubbel og bit jeg Maria. Det er ikke kjempedyre glass med mindre dere ønsker Sommelier glassene så dere kan trygt ønske dere enda flere. Feks de nye ølglassene eller akevittglassene? Mange muligheter. Utrolig tidløse glass er det, veldig fine.
Mariahamm Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Tenkte egentlig gjøre det, men hittil bare tre stk som har spurt om ønskeliste Har ønsket oss penger til bryllupsreise også, og de fleste har visst syntes at det er bedre. Så regner ikke med mange fysiske gaver egentlig. (håper bare ikke folk kjøper mye utenom lista, siden vi har arvet porselen, og ikke har plass til mye i leiligheten) 1
cecilie85 Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Riedel! Vi ønsker oss riedel chianti/riesling (kombinasjonsglasset) og riedel Bordeaux (rødvin) + cognac glassene. Fine og helt super kvalitet.
CathFoto Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Jeg kjøpte 12 syk Riedel i går til et bryllup vi skal i om noen uker, så veldig bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå