Meg29 Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Helt fersk i gamet, i 30-åra. Hvor ofte skriver man med de man har kommet i kontakt med hvis man er interessert? Pga diverse omstendigheter pga travle tider er det ikke mulig å møtes før om ca to uker.... Redd for å mase, virke uinteressert osv.
Sommee Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Ingen krise om det går noen dager imellom. Men når det er en stund til man kan møtes så er min erfaring at hele dialogen kan renne ut i sanden(noe som kan skje ellers også), så det beste er kanskje å avtale en bestemt dag. Men det er jo hans oppgave..:/
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Jeg er i samme alder som deg og er ikke typen som orker lange chat-samtaler daglig. I begynnelsen pleier det å være 1-2 meldinger per dag. Har også møtt en som bare svarte 1-2 ganger i uken. Synes det er greit slik, så jeg slipper følelsen av at noen sitter og venter på melding fra meg hele tiden. Anonymous poster hash: 402fb...55f
Meg29 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2013 Okey, takk for svar! Godt å høre, da er sikkert alt som det skal være fra begge sider.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Lurer på det samme som ts.... Svarte en hyggelig fyr igår, som kontaktet meg for noen dager siden. Han svarte nesten med en gang på min melding selv om det nærmet seg midnatt. Da jeg besvarte denne i morges hadde han svart på den også tre timer senere....da var jeg på jobb. Jeg synes det er såååå slitsomt å sitte online utover kveldene men blir samtidig stresset av å tenke at han kanskje sitter og venter på svar og muligens mister interessen om jeg ikke svarer flere ganger daglig!?? Kan 3-4 meldinger i uken holde....eller er det for lite? Jeg er jo interessert,men synes det blir så kjedelig å sende mange meldinger daglig så lenge et eventuelt møte irl ligger en stund fremme i tid..og vi kanskje ender opp på date uten noe mer å snakke om.. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 402fb...55f
PanLi Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Det varierer veldig for meg. Hvor lang tid det går mellom meldinger kommer an på både innholdet og lengden på meldingene, og på mannen, selvsagt. Det kan helt fint gå en uke før jeg svarer noen, andre svarer jeg med en gang. Hvis det er korte meldinger, og det har form mer som en dialog, så kan jeg sende opptil flere meldinger for dagen Er det derimot lange "brev" - kan det ta lang tid før jeg svarer, selv om mannen er både kjekk og interessant! Enig med de over - avtal gjerne bestemt tid/sted dersom det er en du gjerne vil møte - ellers renner det ofte ut i sanden er også min erfaring!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Jeg synes det er såååå slitsomt å sitte online utover kveldene men blir samtidig stresset av å tenke at han kanskje sitter og venter på svar Anonymous poster hash: 402fb...55f Si du legger deg? Anonymous poster hash: 547a6...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå