Gå til innhold

Ting jeg hr lært fra nettdateing

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

En små humoristisk liste av ting jeg har lært, men en viss sannhet.

1. Alle jenter i Oslo området har gått sammen og blitt enige i et de ikke liker meg

2. 17 år gamle jenter liker meg(håper dette bare et at alle 17 årige jenter liker eldre menn og ikke at jeg har noe spesielt med meg som gjør at de liker meg)

3. Menn liker meg mer enn kvinner gjør.

4. Trente jenter liker meg ikke.

5. bimboer/rose bloggere liker meg ikke(kanskje like greit :P)

6. Sukker er like effektiv for å finne en kjæreste som å bo en en hule sammen med mose og lemmen.

7. Noen ganger liker pene jenter meg til min store overaskesele :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: skjønner at du har møtt alle jenter i Oslo.... og de har en egen klubb der de finner ut hvem de skal like og hvem de ikke skal like...

punkt 2 - aldersgrensen for å være med i den klubben er 18 år...

Enig med deg i at sukker ikke er noe egnet sted, men jeg har to venninner som har funnet kjæreste der... :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

:fnise: skjønner at du har møtt alle jenter i Oslo.... og de har en egen klubb der de finner ut hvem de skal like og hvem de ikke skal like...

punkt 2 - aldersgrensen for å være med i den klubben er 18 år...

Enig med deg i at sukker ikke er noe egnet sted, men jeg har to venninner som har funnet kjæreste der... :)

Ja, jeg vet nok om den klubben deres, jeg har prøvd å inflitrerer den, men jeg ser ganske maskulin ut selv i drag, så de oppdaget meg før jeg kom inn.

Sukker funker kanskje om du er dame, men er du mann, no so much

Gjest Niema
Skrevet

For hver dame som finner seg en mann er det en mann som finner seg en dame... ;)

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

For hver dame som finner seg en mann er det en mann som finner seg en dame... ;)

Med mindre det er noe polygemy involvert i sukker datinga!

Nei da, skal ikke bitche, vet jenter på sukker får masse meldinger hele tiden og kan velge og vrake, da skal det litt til å bli merket blant alle de andre.

AnonymBruker
Skrevet

Ting jeg har lært fra nettdating:

1. Ikke driv med nettdating!

2. Se punkt 1.

Anonymous poster hash: 3c0a7...63a
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Eh, det er ikke så mye bedre for jenter på sukker heller. De fleste mannfolka vil bare vise fram tissen sin, eller så er de rare, eller over 60. Har sjelden fått en normal melding der, for å si det sånn. Nettdating er såå 2012. No more.

Anonymous poster hash: 85778...897
  • Liker 4
Skrevet

Meeen... hvis alle jenter fra Oslo er sånn - hvorfor ser du ikke litt utenfor Oslos grenser da? Det finnes plenty av steder i alle retninger (muligens ikke ut i fjorden - eller kanskje... kan jo være en havfrue der selvfølgelig) som det kan tenkes det finnes ei jente i passende alder?

Nei, jeg tror sukker er oppskrytt... og det er ikke ALLE damer som får plenty med brev der heller...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og heller ikke glad i nettdating. Det er for mange kyniske og uærlige menn der. Lettere å finne ordentlige menn irl.

Anonymous poster hash: 9b7a8...272

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Meeen... hvis alle jenter fra Oslo er sånn - hvorfor ser du ikke litt utenfor Oslos grenser da? Det finnes plenty av steder i alle retninger (muligens ikke ut i fjorden - eller kanskje... kan jo være en havfrue der selvfølgelig) som det kan tenkes det finnes ei jente i passende alder?

Nei, jeg tror sukker er oppskrytt... og det er ikke ALLE damer som får plenty med brev der heller...

Det er jo derfor jeg skriver det, har kommet i god kontakt på nettet med damer/jenter fra Stavanger, bergen, Trondheim samt div små steder på sør, vest og nord, men så fort det er snakk om damer innen for en halvtime av oslo er de ikke interesert. (kanskje de bare har for godt utvalg i Oslo=

Jeg er kvinne og heller ikke glad i nettdating. Det er for mange kyniske og uærlige menn der. Lettere å finne ordentlige menn irl.

Anonymous poster hash: 9b7a8...272

Jeg er en redelig ,snill og til dels smart mann, men pga. hvordan sukker virker får jeg ikke møtt noen og vist det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, men nå har jeg skiftet strategi. Kuttet ut sukker og sitter heller hjemme på trappen og speider etter riddere som kommer ridende på hvite hester. Tror det er mer sannsynlig å møte han slik enn gjennom nettdating.

Anonymous poster hash: 0feda...c9b
  • Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er jente, men nå har jeg skiftet strategi. Kuttet ut sukker og sitter heller hjemme på trappen og speider etter riddere som kommer ridende på hvite hester. Tror det er mer sannsynlig å møte han slik enn gjennom nettdating.

Anonymous poster hash: 0feda...c9b

Do'h jeg som ikke har ridder kostyme, hva med en western sheriff? Eller amerikansk fallskjermjeger fra ww2?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig begynt med nettdating og jeg er overrasket over hvor bra det egentlig er!
Spørsmålet er jo bare om jeg klarer å finne noen i denne store jungelen som kunne ha passet meg og min personlighet da. Det er jo så mange å velge mellom og. Og så mange dater det har blitt, jeg har ikke tellingen lengre. Men jeg gir ikke opp! Dette er hva jeg burde gjøre. Det knuses en liten bit av hjertet mitt hver gang jeg blir avvist av en date, men jeg kan ikke la det stoppe meg. Jeg må videre. Jeg må på en ny date i håp og god tro om at det er denne gangen jeg møter henne! Henne som ikke har lyst å kaste kaffen over bordet og i ansiktet mitt, fordi jeg ærlig spurte henne om midten av setningen min avbrøt begynnelsen av hennes. Men det handler mye om kjemi. Og etter å ha datet så mange som har jeg har, har jeg og fått kjent på kroppen hvor galt det noen ganger kan være. Men dette påvirker meg ikke. Jeg kan ikke gi opp. Jeg må videre. Jeg må på date igjen.

Anonymous poster hash: 94383...b5c
Gjest aam1972
Skrevet

Jeg har lært to ting;

1.Når man går på date må man innstille seg på at man kun skal ha en hyggelig stund sammen med en grei og snill fyr. Alt annet må komme som en bonus.

2. Finne jenter er tyve ganger vanskeligere enn å finne menn, selv med den innstillingen nevnt over.

AnonymBruker
Skrevet

Kun ti prosent av jentene betaler, resten satser på at gutta har abonement. Jo yngre jentene er, jo større sannsynlighet for at de er gratispassasjerer.

90 prosent av gutta har abonement. Noe som innebærer at 10 ganger så mange førstemeldinger kommer fra gutta som fra jentene som kun kan svare.

Det ser ut til å være lettere å få kontakt med jenter som er endel yngre enn de litt under egen alder merkelig nok. Muligens fordi antallet menn blir større oppover i alder men flater litt ut rundt 50-60.

Enkelte menn resirkuleres veldig.

Anonymous poster hash: 28011...c41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på sukker:) så det går an!:) (Han er mann og har jo tydeligvis klart det) Skal likevel innrømme at jeg hadde gratis medlemskap og møtte 6 stk, han var betalende medlem og møtte bare meg. Huttetu, håper ikke bare han tok til takke med meg!

Anonymous poster hash: 0ad66...246

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på sukker:) så det går an! :) (Han er mann og har jo tydeligvis klart det) Skal likevel innrømme at jeg hadde gratis medlemskap og møtte 6 stk, han var betalende medlem og møtte bare meg. Huttetu, håper ikke bare han tok til takke med meg!

Det kan nok hende han gjorde. Når man ikke klarer å få kontakt med noen i lengden så synker selvtilliten betraktelig. Det gjorde den i alle fall for meg.

Skrevet

Største fordelen: Jeg slipper å gå ut på byen for å sjekke damer.

I tillegg møtes man edru, ikke sent på natta med ølbriller og heroinknekken i beina.

Ulempen: Altfor lett å gå videre. Selv et par flørter som varte i noen uker, gjorde vondt i maks 24 timer, så er man tilbake på sukkerkjøret igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke særlig hyggelig sagt! Og det var en spøk fra min side. Vi har mye felles og er glade i hverandre, og vil si vi er på samme nivå. Da var det i såfall mange som ønsket ta til takke med meg :P Alle jenter på sukker er ikke bimbo/bitch/stygg (sett inn det som passer). Men jeg gikk ut med 6, fikk kanskje meldinger fra 100, svarte kanskje 20. Er altfor mange menn som skriver bare "hei", "du var søt", "ta en kaffe?" (I første melding...!) Og mange som bare er ute etter en ting, eller så har de barn fra før/ skriver til jenter altfor unge for dem, og jeg er i alle fall ikke interessert i en 45-åring med barn. Alle er ikke som meg dog, om noen føler seg truffet! Men skriv for all del en bra melding..

Det kan nok hende han gjorde. Når man ikke klarer å få kontakt med noen i lengden så synker selvtilliten betraktelig. Det gjorde den i alle fall for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Klarte gjøre noe rart med sitat der. En ting er sikkert, han valgte meg ikke fordi jeg er teknisk anlagt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...