Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #101 Del Skrevet 11. august 2013 Må det være en diagnose som gjør at du ikke kommer deg ut av denne negative sirkeltenkningen din? Helt utrolig hvordan alt skal sykeliggjøres i dag. Flott, for da kan man gjemme seg bak diagnosen sin og la være å ta tak i seg selv. Jeg kjenner mennesker med både fysiske og psykiske handikap som er mer løsningsorientert og villig til å gjøre en innsats for å få et bedre liv enn det TS virker til. En blir ikke bedre av å starte den ene sutretråden etter den andre på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #102 Del Skrevet 11. august 2013 Om jeg hadde fått en diagnose kunne jeg fortalt folk hvorfor jeg er som jeg er, og de ville forstått hvorfor jeg er som jeg er. Dessuten hadde folk vært snillere mot meg, og jeg ville fått det bedre. Dessuten sutrer jeg ikke! Jeg er dypt fortvilet og prøver å fortelle hvor grusomt jeg har det. Hvor fast jeg sitter fast... Anonymous poster hash: 303dd...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kulde Skrevet 11. august 2013 #103 Del Skrevet 11. august 2013 Ts, jeg har også vært deprimert og vet hvor jævli det er. Men det går over. Har du tenkt på at alle de stygge kommentarene du har fått utgitt, kun stammer fra at de er sjalu? Ofte føler man at pene mennesker ikke trenger positive kommentarer fordi man tror de vet det selv hvor fantastiske fine de er. Mennene ser kanskje ikke på deg pga av frykt, du er for pen rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #104 Del Skrevet 11. august 2013 Kulde : Haha, pen er jeg iallfall ikke! Anonymous poster hash: 303dd...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kulde Skrevet 11. august 2013 #105 Del Skrevet 11. august 2013 Ikke vær negativ mot deg selv. Du vet at speilbildet kan bli forvridd over hva du tenker om deg selv? Slutt å si slike ting til deg selv. Plei deg selv. Stå opp for deg selv. Bare DU kan fikse dette, de ekle følelsene du tenker bærer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #106 Del Skrevet 11. august 2013 Ikke vær negativ mot deg selv. Du vet at speilbildet kan bli forvridd over hva du tenker om deg selv? Slutt å si slike ting til deg selv. Plei deg selv. Stå opp for deg selv. Bare DU kan fikse dette, de ekle følelsene du tenker bærer på. Ja, har hørt om det. Tror jeg sliter veldig med det, for jeg syns jeg ser helt forjævlig ut ... Anonymous poster hash: 303dd...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #107 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg tenker du kanskje er syk, og trenger en innleggelse for å komme deg videre i ditt liv. //Utdannet innen feltet... Anonymous poster hash: e5a1f...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquiz Skrevet 12. august 2013 #108 Del Skrevet 12. august 2013 Alt sitter i ditt hode... Har du tenkt på; når du sminker deg og folk ser på deg så tenker de "hun så bra ut!" eller "jeg likte den kombinasjonen av bukser og genser!"....? Det er ikke deilig å ha et lavt selvvære, men i bunn og grunn er det deg som gjør deg meninger om noe du ikke vet noe om. Alle jenter har tider der de ser seg i speilet og tenker at de ikke vil gå ut av døre, det er bare noe vi må leve med! For å komme deg ut av sirklen må du begynne å gi komplimenter til deg selv... Se på deg selv, hvilket trekk liker du best? Fokuser på den og så snart du er fornøyd, etter noen dager eller uker, og føler at det er nok så tar du et trekk til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #109 Del Skrevet 12. august 2013 Du er for stygg til å jobbe, men du er verdt nok til å motta penger på skattebetalernes regning? For en merkelig logikk. Anonymous poster hash: 31dbd...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #110 Del Skrevet 12. august 2013 Du er for stygg til å jobbe, men du er verdt nok til å motta penger på skattebetalernes regning? For en merkelig logikk. Anonymous poster hash: 31dbd...95c Er vel ingen som ser hvem som mottar penger ... jeg plager iallfall ingen med nærværet mitt da. Anonymous poster hash: 303dd...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #111 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg tenker du kanskje er syk, og trenger en innleggelse for å komme deg videre i ditt liv. //Utdannet innen feltet... Anonymous poster hash: e5a1f...7ee Hva er du utdannet som, da? Anonymous poster hash: 303dd...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #112 Del Skrevet 12. august 2013 Alt sitter i ditt hode... Har du tenkt på; når du sminker deg og folk ser på deg så tenker de "hun så bra ut!" eller "jeg likte den kombinasjonen av bukser og genser!"....? Det er ikke deilig å ha et lavt selvvære, men i bunn og grunn er det deg som gjør deg meninger om noe du ikke vet noe om. Alle jenter har tider der de ser seg i speilet og tenker at de ikke vil gå ut av døre, det er bare noe vi må leve med! For å komme deg ut av sirklen må du begynne å gi komplimenter til deg selv... Se på deg selv, hvilket trekk liker du best? Fokuser på den og så snart du er fornøyd, etter noen dager eller uker, og føler at det er nok så tar du et trekk til! Jeg er opptatt av å spise sunt, trene/mosjonere i naturen , få skjønnhetssøvnen min. Det gjør underverker for kroppen. Føler jeg ser helt forferdelig ut med sminke ... og føler meg falsk. Anonymous poster hash: 303dd...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå