AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Er gravid litt over halvveis i svangerskapet. Har hatt en kjempetravel tid på jobb de siste månedene, men det er nå overstått og jeg har ferie. Nå hadde jeg tenkt å bruke tiden til å få orden på huset, gjøre hyggelige og givende ting, forberede barnerom etc. Men nå har jeg så late dager at jeg er blitt helt apatisk. Synes ikke jeg gjør stort annet enn å hvile. For all del - viktig å hvile, men jeg tror jeg hviler meg så mye at jeg blir trøtt av det. Og noe nyttig har jeg også lyst til å gjøre. I dag f.eks, var planen å ta en tur til legen, få lest litt, ryddet og vasket i huset, slappet av og besøke en venninne. Det jeg faktisk har gjennomført hittil er å ta en tur til legen, vaske en kjele, sittet på tullete internettforum og ellers har jeg ligget på sofaen og lest og sovet. Ja, også har jeg BEGYNT på en liste over ting jeg skal gjøre de neste dagene, men ble jammen ikke ferdig med den heller før jeg sovnet. Ærlig talt, jeg blir jo bare mer trøtt av det, og ferien er så vidt begynt. Noen som kan få meg ut av graviditetsapatien her? Hva skal jeg gjøre for å komme ut av latskapens favntak og ikke sove bort hele ferien? Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: cb06d...446 Anonymous poster hash: cb06d...446
frøkna Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Hehe, jeg er ikke gravid en gang men har det helt likt! Jaja.. Får vel bare ta oss i nakken litt! 1
Mafalda Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Når det gjelder husarbeid: inviter noen hjem til deg. Da blir det plutselig fart i sakene! 7
siebaeo Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Trening? Jeg merker at jeg får mer energi av å spinne f eks. Og motivasjon til å holde meg i form og ved like Timer er topp for da har man noe man må rekke. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Tusen takk for alle svar! Ble litt driftigere utover dagen, fikk ryddet og vasket og besøk og alt mulig. Treningen min består av å gå lange turer, det er det jeg får mest ut av. Anonymous poster hash: cb06d...446
Teriyaki Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Man må vel bare komme seg i gang. Jo mer man sløver jo sløvere blir man. Jeg kan også ha sånne dager, men stort sett så er det alltid veldig deilig når man kommer seg i gang og får rørt litt på kroppen sin.
Blådiamant Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Når det gjelder husarbeid: inviter noen hjem til deg. Da blir det plutselig fart i sakene! Supert tips! Blir fart på meg når jeg vet det kommer noen på besøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå