Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!! jeg har aldri brukt fuktighetskrem / dagkrem før ( jeg bruker bare solkrem). Bruker dere dagkrem før sminke? og hva slags fuktighetskrem / dagkrem bruker dere?

Jeg har kombinert hud og er veldig ivrig etter å høre hva dere bruker! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kombinert hud og har gått over til decleor hydra floral (etter å ha lest om den i ørtiførti tråder på kg). Er veldig fornøyd hittil :)

Men om du ikke har hatt behov for krem til nå så ser jeg heller ikke poenget med å begynne ;)

Skrevet

Bruker biotherm til daglig. Jeg blir veldig tørr i huden av andre kremer, men denne gir god fuktighet. Og så lukter den veldig godt da, svak appelsin/mandarin :)

Skrevet

Bruker en fra REN for normal hud. Den er ikke fet nok ellers liker jeg den godt. REN har gode produkter.

Skrevet

Har kjøpt meg BB-cream til REN, ellers bruker jeg REN sin til sensitiv hud.

Skrevet

REN sin serie til kombinert hud:)

Skrevet

Ingen. Fuktigheten i ansiktet mitt ligger på 70 % så jeg ser ikke helt poenget.

Gjest Kaxxy
Skrevet

Kombinert (normal-tørr el veldig dehydrert), bruker decleor hydra floral! Funker veldig bra, men har sååå lyst til å prøve noe nytt, feks emergin c..

Skrevet

Ingen. Fuktigheten i ansiktet mitt ligger på 70 % så jeg ser ikke helt poenget.

Hvordan kom du frem til det tallet? Fuktigheten bør vel ligge på 100%.

Skrevet

Det er blitt målt. Og nei, den skal være over 50.

Skrevet

Bruker nå en dagkrem fra Elemis. Den har gjort underverker for min tørre hud. Brukte tidligere Clarins multiaktive dagkrem, men alderen har tydeligvis løpt fra den så den er ikke "rik" nok for min hud lenger.

Skrevet

Bruker havrekrem fra a-derma. Har veldig tørr hud og sensitiv hud, så må bruke en veldig fet krem.

Skrevet

Herlig! tusen takk :) vurderer å kjøpe flere å prøve ut.!!

Skrevet

Jeg har kombinert hud og har gått over til decleor hydra floral (etter å ha lest om den i ørtiførti tråder på kg). Er veldig fornøyd hittil :)

Men om du ikke har hatt behov for krem til nå så ser jeg heller ikke poenget med å begynne ;)

Uuuuuh... må prøve ut denne også! Vet du om den har solfaktor?

AnonymBruker
Skrevet

Clinique.

Anonymous poster hash: 8d45a...ab5
Skrevet

Uuuuuh... må prøve ut denne også! Vet du om den har solfaktor?

Hmm, jeg tror ikke den har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...