Gå til innhold

Er dere ærlige med partner ang antall sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Som tittelen sier. Er dere ærlige med antallet eller kutter dere ned/høyner?

En kjent sak er jo at kvinner minsker litt og menn legger på. Stemmer dette?

Selv er jeg ærlig om det, men hadde tallet vært høyt tror jeg jeg hadde kuttet av litt... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er ærlig om det. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke skulle vært det.

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tallet mitt er høyt og jeg er ærlig om det som med andre ting. Jeg vil ikke være i et forhold med løgner, og forventer at en mann skal akseptere meg slik jeg er.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ja, jeg var ærlig. Falt meg ikke inn å lyve om de engang.

Så skal de sies at det var jeg som tok opp temaet, og han hadde antageligvis aldri kommet til å spørre.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er ikke det.. Har ligget med 3 stk, og han ene er en så stor drittsekk av en utro ekkel fyr at jeg ikke tør å si det til en sjel! Heldigvis lenge siden.. Tror ikke det er noe jeg angrer på like mye som det. Ikke at det var noe ille, det er bare hele fyren. Han ser ikke ille ut, men han er en idiot. Tror også han har voldtatt noen. Fy, æsj!! SKJEMMES :-( det var heldigvis etter min tid med han!!!

Anonymous poster hash: a9691...4e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært seksuelt aktiv i over 30 år med både ekteskap, forhold og ONS`s og har fått spørsmålet kun èn gang og har aldri stilt det selv. Har aldri tenkt på å spørre om det heller.

Han ene som spurte fikk et ærlig svar, men han spurte heldigvis om hvor mange jeg hadde hatt fra jeg ble skilt....

Anonymous poster hash: 5caf2...cf2
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor må folk opplyse om det da? Skal man ha en full gjennomlysning av livet sitt når man treffer "en ny en"?

Har alle mennesker rett på å vite alt om hverandres fortid, og private opplysninger som faktisk berører og utleverer disse eksene også?

Jeg syns ikke det. Fortid er fortid. Min munn er lukket med syv segl. Kun nåtid og fremtid er det som gjelder med en ny en.

• Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Om det teoretisk sett skulle være et tema så gis det selvsagt et ærlig svar, - et ærlig svar fulgt av en skeptisk og spiss interesse for årsaken til spørsmålet.

Så spørges det hvor lenge det gikk før hans navn var lagt i boken med tittel ex.

- det settes nemlig ingen nye verdensrekorder herfra.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen grunn til å lyve om det eller å skjule det hvis den jeg vil ha lurer.

Anonymous poster hash: 4ab2d...f59
Gjest winston
Skrevet

Jeg har aldri blitt spurt. Om jeg blir det, kommer jeg ikke til å svare. Hva skal det være godt for?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva må til for å telle med i dette antallet? Oralsex eller må det penetrering til? :)

Anonymous poster hash: 7bf06...cb0

Gjest Gjest
Skrevet

Er alltid et artig spørsmål å få det, for det ender med at jeg i det minste må få en definisjon på hva personen ser på som sex :ler: Men jeg er dønn ærlig, og i og med at jeg har fortsatt kontakt med mesteparten av de så gir jeg gjerne ut navn i samme slengen om jeg blir spurt.

Skrevet

Hadde en partner spurt meg om det, hadde jeg rynket på nesen og lurt på hvorfor i all verden det er relevant? Jeg faller for en person pga den personen er, og fortiden er med på å forme personen til den den har blitt, med eller uten mange sex partnere. Ser ingen grunn til å spørre min partner, og ville ha blitt skeptisk til hvorfor min partner spurte.

Skrevet

Jeg mener at ingen av partene har noe med det. Hva slags betydning skulle det ha?

• Liker 1
Skrevet

Har ikke blitt spurt, og regner ikke med at spørsmålet kommer (har vært sammen i ti år, så hvis han hadde lurt, hadde han vel spurt til nå). Hadde vel gitt et ærlig svar , for lyving driver jeg ikke med. Men samtidig hadde jeg lurt på hvorfor i all verden han ønsket å vite det. Jeg kjenner at jeg er nysgjerrig på hans tall, men jeg kommer ikke til å spørre. Har jo en viss ide uansett, og det eksakte antallet sier jo egentlig ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen har spurt meg om noe konkret tall :) Jeg har ikke noe lyst til å si noe eksakt heller, selv om antallet ikke er så høyt (færre enn 10, og jeg er over 30), jeg synes bare det blir for spesifikt om noe som er privat. Har heller ingen interesse av å vite hvor mange kjæresten (eller ekser) har hatt sex med. Det kan jo være litt morsomt å vite noe om hva slags erfaringer han har, om det hovedsakelig er flere lengre forhold, kortere forhold eller mange ons. Men næh - det er noe jeg ikke trenger vite noe særlig om. Det viktigste er at vi har det fint sammen.

Anonymous poster hash: 0de4c...88c
  • Liker 1
Skrevet

Gjennom å avstå fra å besvare slike spørsmål, er man en gentleman samtidig som man slipper å lyve. Win-win!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han spurt så hadde jeg sagt det. Men det har han ikke, etter 6 år.

Anonymous poster hash: bd9c3...59c
AnonymBruker
Skrevet

Har bare blitt spurt en gang, og siden fyren viste seg å være sykelig sjalu og kontrollerende hadde jeg blitt svært skeptisk dersom dette spørsmålet dukker opp en gang til. (Nåværende kjæreste har aldri spurt, men han har jo en viss ide, siden det hender vi nevner tidligere opplevelser i ulike sammenhenger.)

Anonymous poster hash: 4fa38...786
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Siden det er menn som sjekker og tar intiativ og jenter avviser eller er med på leken, vil den gjevne jenta ha flere partnere enn den gjevne mannen(median). Derfor vil mange jenter nedjustere tallet dersom temaet kommer opp. Det er godt mulig de fleste jenter ikke gjør det, men jeg vil tro det. I alle undersøkelser verden over har kvinner færre sexpartnere enn men. Verden over har kvinner vært mindre utro enn menn. Det er også vist undersøkelser om at jenter lyver når det kommer til sexpartnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...