AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Haha, kanskje et rart spørsmål. Men jeg skal henge opp et kart og sette knappenåler på plassene jeg har vært. Problemet er at veggen det skal henges opp på er mur eller betong. Husker ikke helt:p Nålene vil dermed ikke sitte fast i veggen. Kartet er 80x60. Tenkte på en papplate, men hvor får man tak i så store papplater? Andre tips? Anonymous poster hash: c8997...966
vinterspeil Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Ei korktavle kanskje? Eller ei pappeske. Tv-esker er store nok skulle jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 hva med å bruke "lærertyggis" (kitt) ? Mener du tyggis bak hver nål? Eller misforstod du spørsmålet mitt? Ei korktavle kanskje? Eller ei pappeske. Tv-esker er store nok skulle jeg tro. Korktavle hadde vært perfekt, men har ikke funnet noen som er stor nok. TV-eske har jeg ikke, og det blir litt for dyrt å kjøpe en tv for å få tak i pappen:p Men takk for tips! Anonymous poster hash: c8997...966
Nautika Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Det går jo an å ta bort rammen på korktavla og så sette flere korkplater sammen? Kan sikkert kuttes i ønsket bredde og lengde også
Gjest iGirl Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Haha, kanskje et rart spørsmål. Men jeg skal henge opp et kart og sette knappenåler på plassene jeg har vært. Problemet er at veggen det skal henges opp på er mur eller betong. Husker ikke helt:p Nålene vil dermed ikke sitte fast i veggen. Kartet er 80x60. Tenkte på en papplate, men hvor får man tak i så store papplater? Andre tips? Anonymous poster hash: c8997...966 Mener du tyggis bak hver nål? Eller misforstod du spørsmålet mitt? Korktavle hadde vært perfekt, men har ikke funnet noen som er stor nok. TV-eske har jeg ikke, og det blir litt for dyrt å kjøpe en tv for å få tak i pappen:p Men takk for tips! Anonymous poster hash: c8997...966 Jeg mente selvsagt å bruke kitt istedefor nåler. Du spurte etter andre tips.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Det går jo an å ta bort rammen på korktavla og så sette flere korkplater sammen? Kan sikkert kuttes i ønsket bredde og lengde også Det var ikke så dumt, kanskje jeg skal forsøke det:) Jeg mente selvsagt å bruke kitt istedefor nåler. Du spurte etter andre tips. Beklager, da misforstod jeg. Men skjønner fremdeles ikke helt hvordan jeg skal bruke det. Skal merke av byer jeg har vært i, så det blir litt vanskelig å bruke kitt. Men takk for tipset! Anonymous poster hash: c8997...966
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Se på denne:) http://www.kontorkonsult.no/produkt/5749/korktavle/ Anonymous poster hash: 02142...36c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Da var korktavlen i hus, gleder meg til å få opp kartet! Takk for hjelpen:) Anonymous poster hash: c8997...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå