AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Kunne du vært i et forhold hvor dere bodde hver for dere? Anonymous poster hash: aafc4...580
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Ja, hvis forholdet var seriøst ellers kunne jeg det. Forutsatt at jeg kunne oppbevare ting hos ham, ellers er det upraktisk mht overnatting.Anonymous poster hash: fd9c6...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Det virker som om mange tar det som en selvfølge at man skal flytte sammen etter hvert. Jeg synes det er litt trist. Kan man ikke være kjærester uten å måtte bo oppå hverandre? Anonymous poster hash: aafc4...580 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Forutsatt at jeg kunne oppbevare ting hos ham, ellers er det upraktisk mht overnatting.Anonymous poster hash: fd9c6...ca6 Ja, det skal du få lov til. Anonymous poster hash: aafc4...580
Gjest Trolle Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Jeg og og min eks som er far til mine barn skulle gjøre det, men funket dårlig :/ Ville vi skulle bo sammen,men han ville se forandring hos meg. Vanskelig og vise det når man bor hver for seg og ikke kan samarbeide ordentlig med barna. Ble et stort irritasjonsmoment for meg så var mye sur til han og følte han slapp billig unna
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Tenker egentlig at slike forhold kan være veldig bra. Man unngår mye konflikter og irritasjonsmomenter og kan nyte å bare være kjærester. Anonymous poster hash: fd9c6...ca6 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Ja, der kunne jeg helt klart. Ønsker ikke barn selv (er mann) og da er det jo ikke så viktig å bo sammen for barnas del. Men er enig med den som skrev at man bør kunne ha noen ting hos hverandre. Anonymous poster hash: 48d02...58c 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Jeg og og min eks som er far til mine barn skulle gjøre det, men funket dårlig :/ Ville vi skulle bo sammen,men han ville se forandring hos meg. Vanskelig og vise det når man bor hver for seg og ikke kan samarbeide ordentlig med barna. Ble et stort irritasjonsmoment for meg så var mye sur til han og følte han slapp billig unna Blir annerledes hvis man skal ha barn. Anonymous poster hash: aafc4...580
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Tenker egentlig at slike forhold kan være veldig bra. Man unngår mye konflikter og irritasjonsmomenter og kan nyte å bare være kjærester.Anonymous poster hash: fd9c6...ca6 Helt enig. En forutsetning er jo at man stoler på hverandre, men jeg kunne uansett ikke hatt en sjalu kjæreste som er redd for at jeg skal være utro og slikt. Anonymous poster hash: aafc4...580
hjärterdam Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Nei. I min verden bor man sammen når man er en familie, og siden både jeg og min har barn fra før og ønsker oss fler barn så vil det ikke fungere for meg å ikke bo sammen. Om det ikke hadde vært barn i bildet er det mulig jeg hadde tenkt anderledes. 2
I Grosny Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Kunne du vært i et forhold hvor dere bodde hver for dere? Anonymous poster hash: aafc4...580 Jeg trives slik, på femte året. 1
Gjest winston Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 Helt klart, så lenge man bo i nærheten av hverandre. Avstandsforhold funker ikke i lengden.
LillaFrosk Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 Altså, de færreste forhold starter med at man bor i samme hus? Ja, jeg kunne bodd "hver for oss" med en eventuell kjæreste - i startfasen. Kunne dog ikke hatt det slik for alltid. For meg virker det mest naturlig at en flytter sammen etterhvert.. 1
Steinar40 Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 Kunne du vært i et forhold hvor dere bodde hver for dere? Anonymous poster hash: aafc4...580 Ikke på lang sikt. 1
Anglofil Skrevet 13. juni 2013 #15 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Ja, mannen og jeg er særboere. Vi har både vært samboere og særboere. For oss er det ingen stor sak, det viktige er at vi er glade i hverandre og selvsagt prioriterer tid til hverandre. Dessuten så er vi jo mye sammen i hverdagen fordi vi har bodd nærme hverandre frem til nå. Fra juli av flytter jeg et stykke unna pga jobb, da blir det nok til at vi nok ikke får se hverandre like ofte som tidligere, men vi har bodd langt fra hverandre tidligere, vi har overlevd det også. Mannen kommer nok etter etterhvert, vi tar det litt som det kommer. Før var det ganske utenkelig å være særboere, nå har jeg i grunn et veldig avslappet forhold til det hele. Det har vel noe med at det fungerer for oss, og da spiller det ingen rolle hvilket navn som står på postkassa. Mvh Yvonne Endret 13. juni 2013 av Yvonne 5
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2013 #16 Skrevet 13. juni 2013 Hadde gått helt fint det...bortsett fra det første halve året.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #17 Skrevet 13. juni 2013 For meg virker det mest naturlig at en flytter sammen etterhvert.. Hvorfor det? Anonymous poster hash: aafc4...580
Cata Skrevet 13. juni 2013 #18 Skrevet 13. juni 2013 Ja, det kunne jeg fint gjort. Faktisk er jeg blitt såpass gammel og sær etter mange år som aleneboer at jeg tror det ville være å foretrekke. I min alder vil jo også menn som er aktuelle nødvendigvis ha en del bagasje i form av ekser og unger som kan gjøre det upraktisk å flytte sammen. Min drømmesituasjon pr. i dag er at Mannen og jeg (hvis jeg noensinne skulle finne ham) hadde vært særboere, men kjøpt en felles hytte ikke så alt for langt unna der vi kunne kose oss sammen i ferier og helger, og evt. ellers hvis vi ønsket å "sambo" en stund. Men det var det der med å finne en som har tilsvarende ønsker da . 7
Gjest bustyvel Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 I starten ja, men på sikt NEI. Rett og slett fordi jeg ser på forholdet som noe felles, at vi blir "vi", noe som for oss er vanskelig om man bor hver for seg.
LillaFrosk Skrevet 13. juni 2013 #20 Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor det? Anonymous poster hash: aafc4...580 Fordi derfor Det er slik i mitt hode, har ikke noe spesifikk grunn på hvorfor. Hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå