Maria12345 Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har tenkt å ta vippe extensions til jeg skal til syden, har kanskje tenkt å fylle på når jeg kommer hjem igjen, men skal uansett ikke fortsette å bruke det i lang tid.. Hvis jeg da slutter med det, og de begynner å falle av, vil resten lett gå vekk ved bruk av enkelte sminkefjerne o.l. ? Eller må jeg bare vente til alt går av, av seg selv og gå rundt å se helt slurvete ut på vippene? Med andre ord; er jeg ''tvunget'' til å fortsette å bruke det?
Gjest Niema Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Du kan vel få det fjernet hos de som har satt det på tror jeg. Vanlig sminkefjerner funker nok ikke.
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Har ingen erfaring, men har lest at de etter en stund begynner å falle av en etter en. Derfor er det lurt å fylle på når du først har starten. Synes selv det ser kjempe fint ut, og skulle gjerne hatt det selv men det er alt for dyrt i lengden.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har tenkt å ta vippe extensions til jeg skal til syden, har kanskje tenkt å fylle på når jeg kommer hjem igjen, men skal uansett ikke fortsette å bruke det i lang tid.. Hvis jeg da slutter med det, og de begynner å falle av, vil resten lett gå vekk ved bruk av enkelte sminkefjerne o.l. ? Eller må jeg bare vente til alt går av, av seg selv og gå rundt å se helt slurvete ut på vippene? Med andre ord; er jeg ''tvunget'' til å fortsette å bruke det? Hvis du bruker mye solkrem eller andre fete produkter så faller de relativt for av ja. Så ingen problem når du bestemmer deg for å slutte å sette på. Det viktigste å tenke på er hvor du setter på vipper, det er mange dårlige steder. Og noen veldig bra så klart Anonymous poster hash: c7c1e...ccc
According To Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Du er ikke tvunget, etter fem uker kan du bruke en pinsett selv til å fjerne vippene fra din egen, funker helt greit. Men det lureste er så klart å gå i salongen og fjerne dem der :-)
Lisa-Marie Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Jeg skal ta min tredje påfylling av vipper i morgen Veldig fornøyd, bortsett fra at jeg ikke klarer å la vær å pelle (så de faller fortere av)! Jeg bruker solkrem, men er forsiktig med hvor nærme jeg tar det rundt øynene. Samme med sminke, kan gjerne bruke liner og skygger men bruker q-tips til å ta av. Nå om dagen bruker jeg ikke sminke i det hele tatt, ser så fresh ut
Gjest Flare Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Vippeextensions ser nydelig ut! Jeg har ikke prøvd det selv, men søstra min har prøvd det. De ekte øyevippene hennes falt av sammen med exstenstionsa. Det ble utrolig stygt og nå limer ho på falske vipper hver dag så ho ikke skal se helt ribba ut. Nå skal det sies at salongen hun tok på akkurat hadde begynt med dette, så mulig det var dårlig erfaring blant de ansatte der. Så ut i fra det, ville ikke jeg tatt sjansen(men det er jo mitt personlige synspunkt) Så pass på at du går til folk som har masse erfaring og vet 100% hva de gjør! De vil falle av etter hvert, men er du utolmodig fjerner nok salongen for deg. Det går jo også an å farge øyevippene hvis du ikke er helt sikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå