Yesterday Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har trenger noen fine strykemerker eller merker man kan sy på et hjemmelaget teppe til en liten gutt. Syns at f.eks Panduro har et dårlig utvalg. Noen som vet en bra nettside med mye å velge i mellom og som ikke er dyrt? Jeg finner ikke en side jeg er fornøyd med Eller en butikk i Bodø som selger sånt? Det er noe bra her http://www.lappelaaven.no/categories/stryk-p-motiv men vil ikke har Spiderman eller Angry birds, vil ha noen nøytrale figurer og det er til en baby som ikke bryr seg om merker. Noen andre forslag til hva jeg kan feste på et slikt teppe? Tenker på å kanskje hekle noen stjerner eller noe sånt
amonyn Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Du kan kjøpe strykemerkepapir og printe ut egne?
Yesterday Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2013 Du kan kjøpe strykemerkepapir og printe ut egne? Har du prøvd det selv? Blir det bra kvalitet? Koster det mye?
amonyn Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Har du prøvd det selv? Blir det bra kvalitet? Koster det mye? Kjøpt fra Clas Ohlson. Ble bra kvalitet, men de var gjennomsiktige. Så gul genser + blått trykk blir grønnaktig. Hadde nok heller ikke satt det på stretchklær, for jeg tror de kan dele seg om de blir "revet" i.
Cherrytomat Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Ville ikke brukt strykemerker til et babyteppe, ekkelt om biter løsner Da ville jeg i hvert fall sikret det med å sy noen sting i tillegg. Det er ikke vanskelig, og om du ikke får det til selv har du sikkert en mor eller en tante som kan hjelpe. Da sitter det mye bedre og du risikerer ikke at en baby ender opp med å spise den.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Etsy, kanskje? Anonymous poster hash: ffcb8...7d7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 www.stoffogstil.no Anonymous poster hash: 03712...d90
Yesterday Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2013 Ville ikke brukt strykemerker til et babyteppe, ekkelt om biter løsner Da ville jeg i hvert fall sikret det med å sy noen sting i tillegg. Det er ikke vanskelig, og om du ikke får det til selv har du sikkert en mor eller en tante som kan hjelpe. Da sitter det mye bedre og du risikerer ikke at en baby ender opp med å spise den. De strykemerkene jeg har sett ser veldig solide ut, men tenker på å sy ja. Kan selvsagt sy selv Har laget teppet selv så skal vel klare å sy på noen lapper Etsy, kanskje? Anonymous poster hash: ffcb8...7d7 Vet ikke hva det er. Kan google det. Takk! www.stoffogstil.no Anonymous poster hash: 03712...d90 Skal sjekke! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå