Gå til innhold

strykemerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har trenger noen fine strykemerker eller merker man kan sy på et hjemmelaget teppe til en liten gutt. Syns at f.eks Panduro har et dårlig utvalg. Noen som vet en bra nettside med mye å velge i mellom og som ikke er dyrt? Jeg finner ikke en side jeg er fornøyd med :P Eller en butikk i Bodø som selger sånt?

Det er noe bra her http://www.lappelaaven.no/categories/stryk-p-motiv men vil ikke har Spiderman eller Angry birds, vil ha noen nøytrale figurer og det er til en baby som ikke bryr seg om merker.

Noen andre forslag til hva jeg kan feste på et slikt teppe? Tenker på å kanskje hekle noen stjerner eller noe sånt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe strykemerkepapir og printe ut egne?

Skrevet

Du kan kjøpe strykemerkepapir og printe ut egne?

Har du prøvd det selv? Blir det bra kvalitet? Koster det mye?

Skrevet

Har du prøvd det selv? Blir det bra kvalitet? Koster det mye?

Kjøpt fra Clas Ohlson. Ble bra kvalitet, men de var gjennomsiktige. Så gul genser + blått trykk blir grønnaktig.

Hadde nok heller ikke satt det på stretchklær, for jeg tror de kan dele seg om de blir "revet" i.

Skrevet

Ville ikke brukt strykemerker til et babyteppe, ekkelt om biter løsner :(
Da ville jeg i hvert fall sikret det med å sy noen sting i tillegg. Det er ikke vanskelig, og om du ikke får det til selv har du sikkert en mor eller en tante som kan hjelpe. Da sitter det mye bedre og du risikerer ikke at en baby ender opp med å spise den.

AnonymBruker
Skrevet

Etsy, kanskje?

Anonymous poster hash: ffcb8...7d7
AnonymBruker
Skrevet

www.stoffogstil.no :)

Anonymous poster hash: 03712...d90
Skrevet

Ville ikke brukt strykemerker til et babyteppe, ekkelt om biter løsner :(

Da ville jeg i hvert fall sikret det med å sy noen sting i tillegg. Det er ikke vanskelig, og om du ikke får det til selv har du sikkert en mor eller en tante som kan hjelpe. Da sitter det mye bedre og du risikerer ikke at en baby ender opp med å spise den.

De strykemerkene jeg har sett ser veldig solide ut, men tenker på å sy ja. Kan selvsagt sy selv ;) Har laget teppet selv så skal vel klare å sy på noen lapper

Etsy, kanskje?

Anonymous poster hash: ffcb8...7d7

Vet ikke hva det er. Kan google det. Takk!

www.stoffogstil.no :)

Anonymous poster hash: 03712...d90

Skal sjekke! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...