LMJ Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Av ren nyskjerrighet, hvordan merket dere av dere var gravide? før dere tok test mener jeg?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Murring i livmorområdet(akkurat som om mensen kommer i hvert øyeblikk). Hadde forøvrig også ømme bryst, men det hadde jeg alltid mellom el og mens så tok ikke det som et tegn før positiv test. I første svangerskap merket jeg ikke mer før litt kvalme fra uke 8. I andre svangerskap fikk jeg kvalme fra uke 5, som da varte hele døgnet. Helt til uke 9, da ga den seg helt plutselig. Fikk ømme bryst fra uke 10 ca Anonymous poster hash: 802af...f6c
Hattifnatten Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Jeg merket det ikke på noen annen måte enn vanlige mensensymptomer, så det kunne like gjerne vært mensen som var rundt hjørnet. Ømme pupper og trøtthet kom ikke før en stund etter IKM. Kvalm ble jeg aldri! Edit: skrivefeil Endret 13. juni 2013 av Hattifnatten
Yesterday Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Dagen før jeg skulle hatt mensen merket jeg at brystvortene var stive hele tiden, hovne og vonde. Aldri opplevd det før og det varte i noen uker. Ikke ømme bryster. Hadde også litt mensmurringer på kvelden som føltes helt annerledes enn de vanlige mensmurringene mine. Mye mer symptomer senere, men det blir jo ikke før jeg testet meg.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Det stakk i puppene slik at jeg hoppet til på kontoret og min kollega lurte på om jeg var OK. Og de vokste i løpet av et par dager. Dette var 4-5 dager før jeg testet positivt. Anonymous poster hash: ff199...aaf
Favole Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Alle typiske symptomer på at mensen var like rundt hjørnet, meen den kom jo aldri. Ekstremt ømme pupper, kjentes ut som om de skulle sprenge til tider. Trøtt, sovnet nesten hvor som helst og når som helst. Humørsyk som bare det, huff, og emosjonell! Veldig emosjonell, gråt for ingenting (det gjør jeg fortsatt).
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Deeet var nok kvalmen Den kom i uke 5, tror jeg. Pluss murringer og ømme pupper. Anonymous poster hash: d6a31...9e7
Gjest Vevila Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Merket ingenting før positiv test, men det første tegnet var ekstrem trøtthet.. Så begynte jeg å ikke takle annen mat enn knekkebrød
Irja Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Ømme bryster (veldig ømme) og forsinket menstruasjon. Fant det ut i uke 4
Kala Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Ekstremt ømme pupper og stive brystvorter. Kjentes ut som om at noen gravde rundt med ei nål i de, samtidig var det vondt å ligge på siden. Og økt luktesans, eller, merkelig luktesans vil jeg heller kalle det. Og varmeslag, til vanlig fryser jeg lett.
LillaFrosk Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Jeg fikk ikke mensen. Det var vel det eneste symptomet som gjorde at jeg tok test
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 Ekstremt ømme bryster og brystvorter veldig tidlig. Også ble de større. Testet positiv rundt uke 3/4. Er snart 6 uker og er ekstremt trøtt og kvalm samt murring i magen og ennå veldig vonde hovne bryster. Og veldig oppblåst i magen om kveldene. Mye luft i magen. Små irritabel til tider. Anonymous poster hash: 8a033...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå