AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Jeg kommer aldri til å tørre å få barn med en mann. Er så redd for utroskap og å bli forlatt. Dessuten har det vært MANGE opptatte menn som har prøvd seg på meg, selv om de har vært ærlige om at de har gravide koner/samboere hjemme. Men "sexen blir så dårlig med den store magen skjønner du, klarer ikke tenne på a lenger". Syns sånn oppførsel eer ufyselig og det har jeg sagt fra om og. Før de har fått en knyttneve i trynet eller en øl i fleisen. Virker som omtrent alle menn er utro når damen er gravid. Så hvorfor ta sjansen. Har jeg rett? Anonymous poster hash: 234d2...d11 8
Gjest Vevila Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Oi.. trist du har slike erfaringer. Min mann har i allefall garantert vært trofast under min nåværende graviditet. Tror det er heller unntaket enn regelen at mannen er utro ved graviditet..
Gud Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Selvfølgelig er alle menn utro når fruen er gravid! 6
funfacts Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Det er nok mange menn som er utro, men vil ikke tro at det er kun fordi kvinnen er gravid. Vil tro det handler om forholdet ellers også. Jeg kan jo aldri si noe 100 % sikkert for kan hende mennene jeg kjenner og han jeg er bor med er utrolig god til å lyve, men jeg kjenner ingen som har vært utro mot sin gravide dame.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Kanskje det er en Oslo-greie. Men jeg syns det er så ufint at mannen drar ut på byen og klager på at han ikke får noe sex og at damen hans bare er stor, ekkel og turn-off. Åh det er så synd i han atte. Hvorfor skal de klage om det til meg? Det her er randoms jeg kommer i snakk med på byen. Jeg har aldri vært med en opptatt mann, bare så det er sagt. Syns det er ufyselig, og slike menn burde skamme seg! Dårlige forbilder for barna sine er de hvertfall. Anonymous poster hash: 234d2...d11 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Det er sånne mannfolk jeg bare hører om, men aldri har vært borti selv. Hadde blitt EKSTREMT overrasket hvis min mann hadde vært utro mens jeg gikk gravid! Anonymous poster hash: b7980...d67
Sweet77 Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Enten så er de ikke av den utro typen, eller så er de det. Jeg tror de som er utro når damen er gravid, ikke går av veien for å være det ellers også. Graviditeten er bare en ny "inngang". Utrolig, at noen damer går på, at ikke de ekles over en mann som går ut etter sex etter å av alle ting ha gjort dama si gravid. Og nå skal det være synd på ham. Jeg spyr. Endret 13. juni 2013 av Flair 12
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Hvor ofte blir du oppsøkt av menn med gravid kone, som presiserer at de har et strålende sexliv, og ikke er interessert i deg? Klart du får et skeivt inntrykk når du sitter på den siden av problemstillingen som du gjør. Så forøvrig noe statistikk en gang på hvor ofte gravide kvinner er utro, husker ikke tallene, bare at det var overraskende vanlig det også. Så dette har vel litt med personlighet å gjøre også. Anonymous poster hash: f7cc2...018 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Hvor ofte blir du oppsøkt av menn med gravid kone, som presiserer at de har et strålende sexliv, og ikke er interessert i deg? Klart du får et skeivt inntrykk når du sitter på den siden av problemstillingen som du gjør. Så forøvrig noe statistikk en gang på hvor ofte gravide kvinner er utro, husker ikke tallene, bare at det var overraskende vanlig det også. Så dette har vel litt med personlighet å gjøre også. Anonymous poster hash: f7cc2...018 Det er sant det. Men jeg er så LEI av alle ekle menn som skal prøve seg på meg, også sitter de faenmæ og klager over hvor fæl kona/samboeren er, og blir sint på MEG fordi jeg ikke vil ligge med de! Logikk? Nope. Og jeg er ikke spesielt flørtete eller kler meg horete, om det var noen som skulle foreslå det. Mer som at jeg bare kommer i snakk med folk i baren, kan like gjerne være damer jeg prater med. Kan ikke de mennene som bare vil sperme rundt være single? Så vi slipper å høre på gnålet. Så kan de mennene som virkelig vil ha en familie rette opp det dårlige ryktet. Anonymous poster hash: 234d2...d11 3
lykkestor Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Du har nok vært uheldig å møtt drittsekkene, ts og det er fint at du har sagt ifra til de. Selvfølgelig finnes det menn som er utro når partneren er gravid, men dette gjelder jo heldigvis ikke alle. Da er det som nevnt sikkert flere ting som skurrer i forholdet fra før av, og ofte har mannen vært utro tidligere. Det vi kan håpe er at det finnes nok av gode menn som er trofaste også når partneren er gravid. Jeg selv har møtt flere av de trofaste enn de utro, heldigvis!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Oi.. trist du har slike erfaringer. Min mann har i allefall garantert vært trofast under min nåværende graviditet. Tror det er heller unntaket enn regelen at mannen er utro ved graviditet.. Bare et spm: har du fotfulgt ham i 9 mnd? Hatt på han gps/avlyttingsutstyr? Hvis ikke så kan du jo faktisk ikke GARANTERE at han har vært trofast. Bare en kommentar.Anonymous poster hash: 2e012...7fa 2
Sweet77 Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 (endret) TS, tenk på at for hver av disse drittsekkene som elger seg inn på deg, så finns det mange, mange ganger flere menn som aldri ville gjort noe sånt. Og de fleste av dem finner du ikke på byen en gang, men hjemme med kona i armkroken sin Menn "er ikke" sånn. Men dårlige eksemplarer finnes det selvfølgelig over alt, akkurat som det finns kvinner som er det, sånn som de som blir med disse råtne eplene hjem. At det er en større andel av dem i Oslo enn ellers i landet tviler jeg på. Men Oslo er en større by og man er mer anonym, så det kan jo være at de er mindre redde for å "ta sjansen" enn en som bor i f.eks indre Sogndal. Og så skal du ikke overse Gutteturene heller - en helg i Oslo, der ingen ser hva drittsekken gjør og han slipper å få konsekvenser av det når han vender nesa hjem igjen. Endret 13. juni 2013 av Flair 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 Jeg kommer aldri til å tørre å få barn med en mann. Er så redd for utroskap og å bli forlatt. Dessuten har det vært MANGE opptatte menn som har prøvd seg på meg, selv om de har vært ærlige om at de har gravide koner/samboere hjemme. Men "sexen blir så dårlig med den store magen skjønner du, klarer ikke tenne på a lenger". Syns sånn oppførsel eer ufyselig og det har jeg sagt fra om og. Før de har fått en knyttneve i trynet eller en øl i fleisen. Virker som omtrent alle menn er utro når damen er gravid. Så hvorfor ta sjansen. Har jeg rett? Anonymous poster hash: 234d2...d11 Jeg vet ikke helt. Selv holdt jeg på å slite ut mannen min fullstendig (i senga) da jeg var gravid, begge gangene. Hvis han da klarte å ha sex med noen andre i tillegg, ja da må jeg nesten beundre ham. Om forholdet er så dårlig at du frykter utroskap i utgangspunktet, er vel å få barn med ham det dummeste du kan gjøre. Det er ikke akkurat medisin for et forhold. Anonymous poster hash: 64232...aa4 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 De finnes nok, men min mann var utro mens jeg var gravid, gitt. Og før, og etterpå.. Anonymous poster hash: f41cd...d60
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #15 Skrevet 13. juni 2013 Bare et spm: har du fotfulgt ham i 9 mnd? Hatt på han gps/avlyttingsutstyr? Hvis ikke så kan du jo faktisk ikke GARANTERE at han har vært trofast. Bare en kommentar.Anonymous poster hash: 2e012...7fa Sånn tenker jeg og. Hvem vet hva mannfolk kan finne på å gjøre, er jo lett for de å kjøre innom horestrøket for en avsugning etter jobb eller møte folk fra sidesprang.no og sånne sider fra nettet.. Jeg virker kanskje i overkant paranoid, er nettopp derfor jeg holder meg unna menn for jeg stoler ikke på de. Dere som har bra menn, vær inderlig glad for det! Anonymous poster hash: 234d2...d11
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2013 #16 Skrevet 13. juni 2013 Nå, det er ganske vanlig at menn er utro når dama er gravid.
Gjest Snyltefluen Skrevet 13. juni 2013 #17 Skrevet 13. juni 2013 De finnes, og det finnes også kvinner som ikke er utro. Utrolig, men sant.
Gjest Vevila Skrevet 13. juni 2013 #18 Skrevet 13. juni 2013 Bare et spm: har du fotfulgt ham i 9 mnd? Hatt på han gps/avlyttingsutstyr? Hvis ikke så kan du jo faktisk ikke GARANTERE at han har vært trofast. Bare en kommentar.Anonymous poster hash: 2e012...7fa haha, visste det ville komme en slik kommentar. Er sikker nok til at jeg kunne veddet mitt eget liv på det
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 Nå, det er ganske vanlig at menn er utro når dama er gravid. Hvor har du det fra at det er "ganske vanlig"? Synes det var et merkelig utsagn Anonymous poster hash: b7980...d67 1
tom1986 Skrevet 13. juni 2013 #20 Skrevet 13. juni 2013 menn burde få lov til å leve litt mens dama er gravid. hvem vil vel ha sex med en kvinne som er stor og tjukk som en ballong?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå