Gå til innhold

Tvillingegg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en av eggkartongene vi kjøpte nå til påske har vi til nå bare fått tvillingegg. Har aldri, såvidt jeg kan huske, vært borti dette tidligere og syns jo det er litt snodig at det plutselig er så mye som 5 av 6 egg i en kartong.

Noen som har vært borti noe lignende - eller vet noe om hyppigheten til dette fenomenet.

(Jeg er jo helt sikker på at det er et signal om at jeg kommer til å få tvillinger når jeg blir gravid jeg da.....)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har ofte fått mange tvilling egg i samme pakke når jeg har kjøpt sånn store brett på obs!

Skrevet

Jeg har også ofte fått tvillingegg. hvorfor du fikk så mange vet jeg ikke :klø: vær glad du fikk et par ekstra eggeplommer! :-)

Gjest Moonshadow
Skrevet
vær glad du fikk et par ekstra eggeplommer! :-)

Det blir i alle fall jeg. Jeg spiser nemlig ikke eggehvite, kun plommen.

Skrevet

Gjør du? :o

Bruker du de til da?

Hadde vært økonomisk for oss to å dele en kartong da, siden jeg bare spiser hvitene :-)

Gjest Moonshadow
Skrevet
Gjør du? :o

Bruker du de til da?

Hadde vært økonomisk for oss to å dele en kartong da, siden jeg bare spiser hvitene :-)

Jeg koker egget på vanlig måte og spiser det på brød osv, men ikke hviten. Klarer ikke å få den i meg. Spiser hele om det er eggerøre ogsånt da.

Søskenbarnet mitt spiste bare hviten så når vi lå over til farmor kokte hun bare to egg til frokost. Da ble det ett egg til henne når vi hadde spist det vi likte av vårt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...