AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Jeg er gravid, ca 6 uker på vei. 3 ganger de siste ukene har jeg hatt en bitteliten blødning når jeg har vært på toalettet ved har avføring. 1 gang samme dag som jeg skulle hatt mens, 2 gang en uke etter, og 3 gang nå nesten en uke etter der igjen. Det er bittesmå blødninger med lyst blod (ikke "rent" blod, men blandet med utflod liksom) som kommer samtidig som jeg presser ut avføringen (beklager, fant ikke noen bedre måte å skrive det på), og jeg blør ikke noe mellom disse. Er dette noe jeg burde spørre en lege noe om? Har forøvrig ikke noe vondt. Anonymous poster hash: 2eeaa...61f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Kanskje hemorroider?Anonymous poster hash: 4f3cc...40b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Kanskje hemorroider?Anonymous poster hash: 4f3cc...40b Blødningene kommer fra skjeden. Ser jeg ikke spesifiserte det Anonymous poster hash: 2eeaa...61f
Gjest vilma2000 Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Noen har det slik at når man anstrenger seg og/eller presser så kan små blodkar sprekke og gi en liten blødning. Så lenge det er så lite og ikke masse friskt blod tror jeg ikke du skal bekymre deg stort. Men hvis jeg var deg ville jeg gått til tidlig UL bare for å bekrefte liv og hjerteslag - da blir man gjerne veldig mye mer beroliget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå